Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@08:00:42 GMT

۸۵ درصد از دانش آموزان قیر و کارزین واکسینه شده اند

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۳۷۵۱

۸۵ درصد از دانش آموزان قیر و کارزین واکسینه شده اند

علی محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استقلال، امنیت و آرامش مان در آینده در گروی آموزش و پرورشی قوی و مستحکم است، اظهار کرد: تشویق دانش آموزان رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال برای واکسیناسیون، یک اولویت است تا بتوانیم به پوشش صددرصدی در بین این گروه برسیم و امکان بازگشایی حضوری کامل مدارس فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آمارهای شبکه بهداشت شهرستان قیروکارزین تا کنون ۵۸ درصد دانش آموزان این شهرستان واکسینه شده اند.

فرماندار قیرو کارزین ابراز امیدواری کرد: باید روند استقبال از واکسیناسیون دانش آموزان در شهرهای افزر، قیر و مبارک آباد بهبود و به نقطه مطلوب برسد.

کریمی خاطرنشان کرد: تا کنون ۶۲ درصد از جمعیت هدف در شهرستان قیروکارزین دوز اول واکسن‌های کویید ۱۹ خود را دریافت کرده اند و تنها به ۲۵ درصد از جمعیت دوزهای دوم تزریق شده است.

کد خبر 5325043

منبع: مهر

کلیدواژه: علی محمد کریمی واکسن کرونا ویروس کرونا قیروکارزین شیوع کرونا بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه هفته ناجا خطبه های نماز جمعه عکس استانها مشهد گرگان نیروی انتظامی امام رضا ع ایلام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند

  محمدرضا ریگی مدیرعامل مؤسسه دارالاکرام شهرستان خاش  بیان کرد: بسیاری از دانش‌آموزان به دلیل نداشتن امکانات آموزشی و مساعد نبودن وضعیت اقتصادی خانواده قادر به ادامهٔ تحصیل نیستند که مؤسسه با شناسایی و جذب آنها و بورسیه شدن سعی دارد هیچ دانش‌آموز مستعد و پرتلاشی که به دلایل مالی از ادامه تحصیل بازمانده در سطح شهرستان از آموزش محروم نماند.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان و کم‌کردن آلام نیازمندان و خانواده‌های کم‌بضاعت مؤسسه اقدام به اهدای ۱۲۶ سبد معیشتی به دانش‌آموزان کرده است تا گوشه‌ای هرچند اندک از مشکلات این خانواده‌ها رفع گردد.
ریگی ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اولیه موردنیاز خانواده‌ها و خشکبار بوده که تهیه آنها از پیش از نوروز آغاز و در ماه مبارک رمضان بین خانواده‌ها توزیع شد.

مدیر عامل دارالاکرام اظهار کرد: دارالاکرام خاش حامی دانش‌آموزان در معرض خطر ترک تحصیل و فاقد سرپرست مؤثر علاوه بر واریز بورسیهٔ تحصیلی با ارائهٔ خدمات پنج‌گانه در حوزه‌های سلامت، معیشت، کارآفرینی، روان‌شناسی، فرهنگ و هنر و ورزش همراه و یاری‌دهنده دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها است.

ریگی با اشاره به اهمیت آموزش و تحصیل گفت: مؤسسه‌ها و خیریه‌ها با کمک و تحت پوشش قراردادن دانش‌آموزان علاقه‌مند به تحصیل و نیازمند می‌توانند آینده‌ای روشن را برای این دانش‌آموزان ترسیم کنند که این اقدام به‌جز پاداش و اجر دنیوی اندوختهٔ خوبی برای آخرت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • تبریک دانش آموزان رباط کریمی به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی + فیلم
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • افزایش آموزشهای فنی و حرفه ای دانش آموزان در گناباد