Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@07:08:12 GMT

سیل در یک رستوران، نعمتی باورنکردنی! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۳۷۷۱

سیل در یک رستوران، نعمتی باورنکردنی! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از RT، طوفان گرمسیری دیانمو و باران‌های شدید موسمی باعث جاری شدن سیل در ۳۳ استان تایلند شده است و بیش از ۳۰۰ هزار خانوار را زیر آب برد و ۹ کشته بر جای گذاشت. در پی این حادثه تیتپورن، صاحب رستورانی در ساحل رودخانه"Chao Phraya"، در شمال بانکوک تایلند نیز گرفتار همین سیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از آب گرفتگی رستورانش قصد بستن آن را داشت که متوجه شد مشتریان از این اتفاق ناراضی نیستند.

وی در پی وقوع این حادثه گفت: "رستوران من به دلیل شرایط کرونا با مشکلاتی روبرو بود که سیل نیز به بیشتر شدن مشکلات من دامن زد و تقریباً رستوران را برای همیشه تعطیل کرد. با این حال، جزر و مد این هفته در رودخانه به طور غیر منتظره به جای یک بلا به یک نعمت تبدیل شد و به جای تعطیل شدن رستوران، من در کشور مشهور شد؛ زیرا مشتریان تصاویر خود را از سیل، حین غذا خوردن منتشر می‌کردند. آنچه فکر می‌کردم یک مصیبت و بحران باشد برای من به کمک مالی و فرصت تبدیل شد".

در ادامه ویدئویی از این رستوران را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

بازگشایی رستوران‌ها در ایتالیا با شرایطی خاص + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رستوران تایلند وقوع سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان

به گزارش قدس آنلاین،  آزاد حکمت روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: از میزان شبکه کابل و فیبرنوری اجرا شده در سال ۱۴۰۲، ۳۵ هزار و ۳۴۰ متر در نقاط شهری شهرستان های سنندج، بانه، سقز، مریوان و دیواندره و ۲۹ هزار و ۵۵۰ متر دیگر آن در نقاط روستایی شهرستان های سنندج، قروه، دهگلان و مریوان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در بیش از ۳۰ نقطه طرح، زیرساخت‌های شبکه فیبرنوری برای بخشداری‌های موجود در استان آماده سازی شده است، گفت: پیگیری طرح نجما و تامین تجهیزات لازم برای تجهیز کانی‌دینار از توابع شهرستان مریوان از دیگر برنامه های اجرا شده مخابرات در حوزه شبکه فیبرنوری است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان افزود: برگردان کافوهای تکیه وچمن، شهرک کشاورز و میدان جهاد در سنندج بر بستر فیبرنوری از پروژه‌های مخابراتی اجرا شده به منظور ارتقا و توسعه سطح کیفی و کمی خدمات قابل ارائه به مشتریان ساکن در این نواحی است.

وی با اشاره به اجرای طرح تانوما (اینترنت فیبر نوری مخابرات) در سطح استان گفت: تداومِ اجرا و ارائه این سرویس به مشتریان از پروژه‌های دارای اولویت مخابرات است که سال گذشته به میزان قابل توجه ای بر تحقق اهداف این مهم تمرکز شد.

حکمت ادامه داد: یکی از استراتژی‌های تدوین شده برای سال جاری، اجرا و توسعه شبکه فیبرنوری و توجه به مساله اقتصاد دیجیتال است که امیدوارم با تعامل و همکاری بیشتر دستگاهها و ادارات استان در راستای ارتقا شاخص های ارتباطی و ارائه سرویس های باکیفیت تر به مشتریان، عملکرد مطلوبی را بیش از پیش به ثبت برسانیم.

وی یادآور شد: با توجه به حرکت روبه رشد فعالیت‌های مخابرات در مسیر شهر هوشمند و از طرفی وجود مزایای درخور توجه فیبرنوری، در سال پیش‌رو امید می رود، با تلاش مضاعف در راستای تحقق شهار سال قدمهای مثبتی در این زمینه برداشته شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • ترفندهای پنهانی و زیرکانه رستوران ها برای تحت تأثیر قرار دادن ما (+عکس)
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟