Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:32:49 GMT

۵۸ درصد از دانش آموزان قیر و کارزین واکسینه شده اند

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۳۸۷۶

۵۸ درصد از دانش آموزان قیر و کارزین واکسینه شده اند

علی محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استقلال، امنیت و آرامش مان در آینده در گروی آموزش و پرورشی قوی و مستحکم است، اظهار کرد: تشویق دانش آموزان رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال برای واکسیناسیون، یک اولویت است تا بتوانیم به پوشش صددرصدی در بین این گروه برسیم و امکان بازگشایی حضوری کامل مدارس فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آمارهای شبکه بهداشت شهرستان قیروکارزین تا کنون ۵۸ درصد دانش آموزان این شهرستان واکسینه شده اند.

فرماندار قیرو کارزین ابراز امیدواری کرد: باید روند استقبال از واکسیناسیون دانش آموزان در شهرهای افزر، قیر و مبارک آباد بهبود و به نقطه مطلوب برسد.

کریمی خاطرنشان کرد: تا کنون ۶۲ درصد از جمعیت هدف در شهرستان قیروکارزین دوز اول واکسن‌های کویید ۱۹ خود را دریافت کرده اند و تنها به ۲۵ درصد از جمعیت دوزهای دوم تزریق شده است.

کد خبر 5325043

منبع: مهر

کلیدواژه: علی محمد کریمی واکسن کرونا ویروس کرونا قیروکارزین شیوع کرونا بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه هفته ناجا خطبه های نماز جمعه عکس استانها مشهد گرگان نیروی انتظامی امام رضا ع ایلام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رحیمی نژاد با اشاره به اینکه قرائت خانه‌ها با سابقه‌ی ۳۰ ساله در استان یزد برای تقویت بنیه‌ی علمی دانش آموزان و استفاده از فرصت مطالعاتی ایجاد می‌شوند، افزود: در نوروز امسال ۵۵ قرائت خانه در استان یزد ایجاد شده که ۲۰ قرائت خانه از این تعداد در شهر یزد فعالیت دارند.  وی با اشاره به اینکه ۲ هزار دانش آموز از این قرائت خانه بهره می‌برند، ادامه داد:قرائت خانه‌ها فرصت خوبی برای مطالعه، مشاوره و رفع اشکال دانش آموزان فراهم می‌کند و ساعت فعالیت این مکان‌ها در ماه مبارک رمضان از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۳ است.  فعالیت قرائت خانه‌ها در استان یزد از ۲۸ اسفندماه شروع شده و تا ۱۳ فروردین ماه نیز ادامه دارد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند توصیه کنکوری برای دانش‌آموزان روزه‌دار
  • (ویدئو) رقص پرشور دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم)
  • فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد