Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@12:17:40 GMT

آغاز حرکت امیدآفرین با برنامه محوری در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۴۱۶۵

آغاز حرکت امیدآفرین با برنامه محوری در هرمزگان

به گزارش ایرنا، داشته‌هایی همچون نیروی انسانی جوان، تحصیل کرده و باتجربه در کنار ظرفیت‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی یک مزیت برای هرمزگان بوده است که نادیده گرفتن این نیروها همواره مورد گلایه مندی مردم شده که نیاز به یک بازشناسی و توجه جدی به همه گروه ها و طیف ها خارج از دایره خاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش اقتصادی هرمزگان، استانی دریامحور و نیازمند توجه عظیم به ظرفیت‌هایی همچون دریا، تجارت، صنایع، معادن، بندرها، کشتی سازی و حمل ونقل درهر چهار مقوله زمینی، هوایی، دریایی و ریلی دارد و باید موقعیت راهبردی استان هرمزگان بواسطه قرار گرفتن در خط  شمال به جنوب و جاده ابریشم را نیز در جهت منفعت مردم به آن اضافه کرد.

استانی که در حوزه مالیاتی تامین کننده مالیات به انداز ۶ تا هشت استان کشور بوده و مازاد بر تعهد سالانه آن مالیات جذب می کند؛ نباید لنگ کمبود اعتبارات کلان برای سرعت بخشی در اجرای طرح های مهم استانی و ملی باشد؛ از همین رو مدیران ارشد استان تلاش مضاعفی داشته باشند که استان ازاین بن بست خارج شود.

طرح‌هایی چون ملزم کردن شرکت های بزرگ برای پرداخت مالیات در استان یکی از حرکت‌های ارزشمند است که می توان با پیگیری، بسیاری از گره های کور را باز کرد البته اگر سهم مازاد بر درآمد استان پرداخت شود.

هرمزگان برنامه محور می شود

امید مردم هرمزگان امروز به این است که استاندار جدید ضمن شناسایی کمبودها و مشکلات، فرصت سازی برای رفع آن ها در حوزه های مختلف برای پیشرفت امور استان فراهم کند و استان شتاب توسعه را در پیش گرفته و قطار آن از حرکت بازنماند.

وزیر کشور که صبح دوشنبه به منظور معرفی و تکریم استاندار هرمزگان به بندرعباس سفر کرده بود، در بدو ورود به استان در فرودگاه بین المللی بندرعباس به خبرنگاران گفت: هرمزگان کاستی‌ها، مسایل و ظرفیت های فراوانی در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی، بندری، بازرگانی و محیط زیست دارد که باید به آن‌ها پرداخت اما برنامه محوری براساس طرح توسعه و برنامه پیشرفت در هرمزگان طراحی، تدوین و اجرا می‌شود.

احمد وحیدی افزود: همه کاستی‌های این استان بایستی در این برنامه مورد توجه قرار گیرد، البته تلاش‌های بسیاری در گذشته انجام شده است و فعالیت های آینده در راستای فعالیت‌های قبلی خواهد بود.

وی پس از ادای احترام به شهدای گمنام بندرعباس به دیدار نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس رفت و در این مراسم اظهارداشت: تیم های ورزشی این استان بایستی در عرصه های ملی حضور فعال و موثری داشته باشند، هرمزگان باید در ورزش های دریایی همچون قایقرانی و شنا حرف اول را در کشور بزند.

وزیر کشور ادامه داد: این مساله بویژه در زمینه ورزش های دریایی دارای اهمیت بیشتری است؛ چرا که این استان دارای ساحل و دریاست و برای این منظور از نیروهای دریایی و دریابانی هم استفاده شود.

وی به اهمیت استخرهای پرورش میگو اشاره کرد و گفت: قرارداد خوبی توسط استاندار سابق هرمزگان منعقد شده است، نخستین قرارداد برای ۱۴ هزار هکتاری کوثر در بندرلنگه منعقد شده که اگر هر هکتار به یک خانواده داده شود ۱۴ هزار خانواده شاغل می شوند.

 هرمزگان نقش اساسی در مبادلات مرزی با کشورهای همسایه دارد

همسایگی با سه کشور حوزه خلیج فارس، قرار گرفتن در کنار آبراه بین المللی خلیج فارس و دریای عمان و فرصت توسعه همکاری با این کشورها و تمام جهان، افزایش صادرات را برای استان هرمزگان رقم می زند که باید بیشتر از این توانایی استفاده می شد.

وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استانداران هرمزگان با تاکید بر نقش این استان در توسعه تبادلات تجاری و مرزی با کشورهای خلیج فارس اظهارداشت: دست امت‌های اسلامی را برای همکاری می فشاریم و انتظار می رود در سایه تبادلات مرزی تجاری، جزیره ها نیز قوی تر و آبادتر شوند لذا هرمزگان با ظرفیت های فراوانی که دارد نباید در آن محرومیت باشد بلکه باید از برترین و پیشرفته ترین نقاط کشور و حتی یک قدم بالاتر باشد.

 وحیدی افزود: هرمزگان استانی بسیار مهم و یگانه ای است که تنگه راهبردی هرمز بر کرانه آن قرار دارد و به لحاظ راهبردی یکی از حساس ترین نقاط دنیا بوده و با داشتن ۱۴ جزیره در کشور بی نظیر است و هر کدام از این جزیره ها ظرفیت های فراوانی برای توسعه دارد.

وزیر کشور اضافه کرد: هرمزگان افزون بر ۲ هزار کیلومتر ساحل، ظرفیت های فراوان در حوزه انرژی، ترانزیت و صنعت و کشاورزی است و مردم خونگرم و بسیار مهربان دارد و در کنار آن ها ظرفیت آبزی پروری را باید افزود.

هرمزگان نقطه ای کلیدی در اقتصاد دریا محور است

بنا به اذعان مسوولان کشور و استان، هرمزگان استانی است که بواسطه ظرفیت های فراوان می تواند محور توسعه دریایی قرار گیرد امروز تمام درهای توسعه برروی آن باز شده که بتواند از آنچه تاکنون استفاده نکرده بهره برداری کند.

وحیدی اظهار داشت: هرمزگان در اقتصاد دریا محور نقطه کلیدی است و زمانی که رسیدن به ۲۰ درصد تولید ناخالص ملی از اقتتصاد ملی باید حاصل شود، این استان نقطه راهبردی است.

وزیر کشور افزود: زمانی که بناست تمدن دریایی شکل گیرد این تمدن که بسیار آینده دار است در کناره همین سواحل شکل خواهد گرفت و هرمزگان برای شکل گیری این تمدن بسیار کلیدی است.

وی ابراز کرد: همچنین زمانی که در خصوص بازرگانی صحبت می کنیم ۹۰ درصد بازرگانی از طریق دریاست و هرمزگان نقطه کلیدی برای تعامل های دریایی است، همین ایزوایکو بزرگترین یارد کشتی سازی است که با داشتن ۲ حوضچه خشک می توان بزرگترین کشتی سازی کشور و منطقه در اینجا راه انداخت.

به گفته وزیر کشور، هرمزگان تنها جایی در کشور است که زیردریایی در آن ساخته می شود و در کنار آن زمینه توسعه ظرفیت‌های دانش بنیان در اینجا وجود دارد، پالایشگاه ستاره خلیج فارس که افتخاری برای کشور و نمادی از قدرت است که در اوج تحریم و با توان بومی در این استان احداث شده است و می توان آن را ابرطرح نامید.

وحیدی خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت ایجاد ۵۰ هزار هکتار مزارع پرورش میگو دارد که می تواند زمینه ایجاد ۲۰۰ هزار شغل ایجاد کند وقتی به این راحتی می توان شغل ایجاد کرد آیا رواست کسی در این استان بیکار و یا فقیر باشد و دم از محرومیت زد.

وی تاکید کرد: با این ظرفیت ها که همه آن ها ثروت است وجود بیکاری، فقر و محرومیت قابل قبول نیست، مهم ترین ثروت خود این مردم خونگرم و سرمایه انسانی ارزشمند است.

وزیر کشور اشاره کرد: اشکالی که ایجاد شده این است که بسیار دولت محور شده ایم درحالی که در گذشته اینگونه نبود و در نگاه امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب هم نبوده و نیست و معتقدیم اقتصاد مردم محور است و اداره جامعه مردم محور است.

وحیدی گفت: سیستم دولتی را حاکم کرده ایم که به مرور تبدیل به فرهنگ و همه چیز منوط به تهران شده است و کشور باید نفت را بفروشد تا بتواند آن را اداره کند که این همه چیز را خراب می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : ظرفیت های هرمزگان باید جهشی فعال شوند و  دولت مردمی آیت الله رئیسی نیز دنبال این است که آزادسازی ظرفیت ها به صورت خلاقانه و خودجوش و جهشی باشد که شرط تحقق این این مساله این است که همه تحت گفتمان پیشرفت و عدالت جلو برویم که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به آن اشاره شده و باید خود را به بطن آن بکشانیم.
 وزیر کشور ادامه داد: استاندار جدید هرمزگان پیش از این توانسته است پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس که از صحنه های تجلی فناوری بومی است را به سرانجام برساند و چنین کسی می تواند هرمزگان را به صورت پروژه محور اداره  و منابع را مدیریت کند و با توجه به اهمیت هرمزگان و ظرفیت های آن تصمیم گرفتیم فردی با توانمندی ملی را به عنوان استاندار انتخاب کنیم.
 وحیدی خاطرنشان شد: استاندار جدید وزیران را  به‌طور کامل می شناسد و فهم عمیقی از چگونه به انجام رساندن پروژه های بزرگ دارد و در حوزه اجتماعی نیز شناخت خوبی داشته که بخشی از آن در راستای محرومیت زدایی از هرمزگان است.
 وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بارها اعلام کرده‌ایم امنیت خلیج فارس بیش از همه مدیون عقلانیت و اقتدار ایران است و ایران اجازه نمی دهد کسانی خارج از منطقه امنیت آن را برهم بزنند و در این زمینه بارها اقتدار خود را نشان داده و به نیروهای فرا منطقه‌ای هشدار داده که ماجرا جویی نکنند.
 وزیر کشور یادآورشد: مردم در شمال و جنوب خلیج فارس باهم هستند و البته کسانی قصد تحریک دارند که امیدواریم حاکمان کشورهای منطقه عقلانیت به خرج داده و اجازه فعالیت به نیروهای فرامنطقه‌ای و صهیونیست‌های جنایتکار کودک کش ندهند.
 استفاده از ظرفیت‌های عظیم هرمزگان در جهت کاهش فقر و بیکاری

استان هرمزگان دارای ظرفیت های عظیم اقتصادی در بخش های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی، شیلات، تجاری، گردشگری و خدمات است که بنا بر تاکید نماینده ولی فقیه در هرمزگان باید از این ظرفیت ها در جهت کاهش فقر و بیکاری و اشتغال جوانان این منطقه بکار گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در آیین تکریم و معارفه استانداران هرمزگان افزود: فقر و بیکاری زیبنده هرمزگان نیست، لذا جوانان هرمزگانی به خاطر نداشتن شغل، در شرایط خوبی قرار ندارند و می توانیم ظرفیت های بزرگ استان را در اختیار بگیریم و مشکل فقر و بیکاری را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: هرمزگان به عنوان دالان اقتصادی کشور و بندرشهید رجایی با در اختیار داشتن  ۶۰ درصد ظرفیت صادرات و واردات کشور و همچنین وجود صنایع بزرگ و سواحل می تواند در تحول این استان نقش آفرین باشدبنا براین انتظار م یرود امروز با همه ظرفیت های موجود، جوانان هرمزگانی کمترین بهره را از سرمایه ها و ذخایر ارزشمند استان می برند.

 وی در ادامه با اشاره به تاریخچه صنایع دستی در هرمزگان گفت: انتخاب بندرعباس به عنوان شهر خلاق صنایع دستی، نشان از ظرفیت این حوزه دارد و پیش از این نیز  محصولات صنایع دستی هرمزگان به کشورهای حاشیه خلیج فارس فارس صادر می شد و با فعال کردن  این بخش می توان هر خانه هرمزگانی را به کارگاه صنایع دستی تبدیل کرد.

عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان ‌اینکه پس از گذشت ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، توقع بسیاری از جوانان این است که در مدیریت عالی کشور سهمی داشته باشند، گفت: متاسفانه استفاده از توان نیروهای انسانی هرمزگانی در سطوح بالا و در حوزه وزارتی مورد توجه قرار نگرفته است

وی تصریح کرد کرد: انتظار داریم این ظرفیت برای هرمزگان فراهم شود و در دوره جدید با کادرسازی خوبی که شکل می گیرد، هرمزگانی ها هم بتوانند در سطوح عالی مدیریتی کشور حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس با تاکید بر حمایت همه بخش های حاکمیتی در استان از استاندار جدید هرمزگان برای تحقق برنامه ها، ابراز امیدواری کرد: با شروع دوره خدمت  استفاده از نیروهای توانمند بومی و فعال سازی ظرفیت صنایع برای رفع بیکاری و گشایش های اقتصادی در دستور کار قرار بگیرد.

توجه به نیروهای بومی و ماندگار در هرمزگان

رییس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هرمزگان گفت: در دیدار با استاندار جدید اعلام کردیم که اگر بخواهند از مناطق دیگر نیرو بیاورند، اجحاف در حق استان است که ایشان پذیرفتند چرا که هرمزگان ظرفیت بسیار بالایی در مدیریت دارد که باید از این ظرفیت در کنار استاندار جدید استفاده شود.

احمد مرادی در نشست شورای اداری و مراسم معرفی استاندار جدید هرمزگان افزود: در دیدار با وزیر کشور اعلام کردیم  رویه انتخاب استاندار را نمی پسندیم و پس از چهار نشست با وزیر کشور و معاونان  امیدواریم در آینده نیروهای توانمند هرمزگانی به جایگاهی که در ۴۳ سال گذشته از آن محروم بوده اند و لیاقتش را دارند، برسند.

وی ادامه داد: با حضور استاندار جدید، انتصاب های  فله ای در هیات مدیره مناطق آزاد و بنگاه های اقتصادی هرمزگان و اجحاف در حق نیروهای بومی پایان یابد و صنایع در ایفای مسوولیت های اجتماعی نقش پررنگ تری داشته باشند و در نشستی که نمایندگان استان در مجلس با استاندار جدید داشتند به شناخت بیشتر از ایشان منجر شد و به توافق های ارزشمندی رسیدیم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بوموسی و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:از مردم هرمزگان عذرخواهی می کنم که انتظار مردم از استفاده نیروهای توانمند در هرمزگانی در سطح مدیران عالی کشور تاکنون عملیاتی نشده است.
 مرادی خاطرنشان کرد: تمامی انتصاب ها در دستگاه های اجرایی حق دولت است و مجمع نمایندگان از باب مشورت فهرستی را به وزیر کشور پیشنهاد کرد، قانون نمایندگان را مکلف به حضور در تودیع و معارفه نکرده اما اخلاق و ادب حکم کرد در نشست تکریم و معارفه حاضر باشیم اما گلایه هایمان همچنان پابرجاست.

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به تخریب و حمله به نمایندگان استان توسط برخی افراد هشدار داد و گفت: نمایندگان مجلس عصاره فضائل مردم هستند و نباید مسائل شخصی و فردی را به تمام موضوعات تعمیم داد.

مرادی بیان داشت: برخی حمایت نمایندگان از استاندار سابق را زیرسووال برده و محکوم می کنند اما ما معتقدیم اگر استانداری آمد و وفاقی ایجاد کرد و سیاسی بازی را کنار زد و در مبارزه با کرونا سرآمد بود، باید برای عملکردش ارزش قائل شد و قدردان بود.

توسعه هرمزگان برمبنای اقتصاد دریا در دستورکار است

امروز استاندار جدید هرمزگان نیز در نشست شورای اداری و معرفی ایشان به عنوان نماینده عالی دولت در این استان بر توسعه این منطقه مرزی بر مبنای دریا محوری و اقتصاد دریا و مردم پایه تاکید کرده است که این موارد را در دستورکار خود قراردهند.

مهدی دوستی گفت:موج شکن های مردمی تجربه موفقی در زمینه اقتصاد دریا و مردم پایه در هرمزگان محسوب می‌شود و یک الگوی موفق در بهره‌برداری مردم از اقتصاد دریا است.

وی دراین مراسم افزود: وظیفه ما تسهیل گری و ایجاد بستر برای بهره‌برداری مردم از دریا است و باید قوانین لازم در این زمینه نیز تدوین و تصویب شود و همچنین تحول در این استان براساس تولید، گردشگری و تجارت را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان یادآورشد: حفاظت از محیط زیست نیز یک مساله اساسی است که باید مورد توجه باشد و در این راستا رفع مشکل فاضلاب بندرعباس و حفظ  محیط زیست دریا محور اصلی مدنظر است لذا برای تحول اساسی بویژه در ایجاد اشتغال، از صنایع فعال هرمزگان نیز انتظار می‌رود که زنجیره ارزش را در استان توسعه دهند و خوشه های تولیدی و خدماتی توسط  صنایع ایجاد شود.

دوستی با اشاره به آشنایی خود با توانمندی‌های این استان بویژه در بخش نفت و کشتی ‌سازی اظهارداشت: امیدوارم در خدمت رسانی به مردم این منطقه مرزی به گونه‌ای عمل کنم که موجب رضایت مندی این بزرگواران شود.

وی همچنین با اشاره به نقش ورزش در غرور ملی و ایجاد اشتیاق و نشاط  در جامعه اظهارداشت: علاقه‌مند به توسعه ورزش این استان هستم و با استفاده از کمک جوانان، برنامه ویژه‌ای برای این ظرفیت خواهیم داشت.

وی بیان داشت: از قشرهای مختلف مردمی استان هرمزگان خواستار کمک برای ایجاد تحول در استان هستم تا توسعه هرمزگان در شاخص‌های مختلف رقم بخورد، وظیفه ما برآورده کردن آرزوها و خواسته های مردم است و تمام توان خود را در این راستا به کار خواهم گرفت.

هرمزگان را دریابید

استان هرمزگان از دید استاندار سابق با وجود ظرفیت های عظیم اقتصادی و سرمایه گذاری مانند سایر استان ها نبوده بلکه علاوه بر نقش محلی، در حوزه ملی و حتی بین المللی نیز تاثیرگذار بوده است که نیاز به توجه ویژه دارد.

فریدون همتی در آیین معرفی استاندار جدید هرمزگان گفته است: هرمزگان استانی فرا خشک است که توانستیم ۵٠ درصد آب شرب از آب شیرین کن ها تامین کنیم تا آب سدهای میناب به مردم این مناطق اختصاص یابد و بتوانتد قدمی در راستای تولید و رونق کشاورزی بردارند.

وی از استاندار فعلی به عنوان نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خواست: با همکاری وزیر نیرو برای تامین ۵٠ درصد باقی مانده آب شرب نیز از ظرفیت آب شیرین کن ها استفاده کنند تا آب های جاری و سدها به کشاورزی اختصاص یابد.

استاندار سابق هرمزگان اظهارداشت: در بخش فولاد استان نیز از ۶  میلیون تن تولید در چهار سال اخیر به افزون بر ۱۳ میلیون تن رسیده است که تا چهار سال آینده اصفهان و خوزستان را پشت سر خواهدگذاشت و به قطب تولید فولاد تبدیل می شود.

همتی ادامه داد: در مناطق شرقی هرمزگان نیز با افتتاح پالایشگاه ها و راه اندازی خط  نفت گوره به جاسک و در مناطق غربی با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در پارسیان، استعداد این مناطق بویژه در شرق که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هست، شکوفا شده است.

وی ابرازداشت: بنگاه های اقتصادی در این چند سال اخیر خوب پای کار بودند و توانستیم با کمک این بنگاه ها در زمینه ورزش و درمان تغییرات مثبتی را ایجاد کنیم، همچنین سامان دهی پساب و فاضلاب بندرعباس از شاخص ترین عملکرد های مثبت صنایع بود که جای قدردانی دارد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: هرمزگان از استعدادهای سرمایه گذری بسیاری برخوردار است که باید از این ظرفیت استفاده شود و سرمایه گذاران را تشویق به ورود به استان کنیم و کار را به بخش خصوصی بسپاریم.

همتی گفت: ایجاد شهرهای جدید در استان هرمزگان را در برنامه داشتیم و از وعده یک میلیون مسکن رییس جمهوری نزدیک به ۴۰ هزار مسکن را به این استان تخصیص دهیم و به توصیه رهبرمعظم انقلاب جزیره ها را گسترش دهیم که امیدواریم در دوره جدید این برنامه ها محقق شود.

وزیر کشور صبح دوشنبه ۱۹ مهرماه وارد فرودگاه بین المللی شهدای ۶۵۵ بندرعباس شد و مورد استقبال معاونان استانداری، مسوولان استان هرمزگان، اعضای شورای تامین استان از جمله مدیرکل دادگستری، فرمانده ناوگان جنوب و فرمانده انتظامی هرمزگان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، شرکت در مراسم معرفی و تودیع استانداران هرمزگان، سخنرانی در جمع مدیران اجرایی، زیارت مرقد شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از مهم ترین برنامه های سفر یک روزه احمد وحیدی وزیر کشور به بندرعباس بود.

هیات دولت در نشست عصر یکشنبه  ۱۱ مهر ماه جاری مهدی دوستی را به عنوان بیستمین استاندار هرمزگان تعیین  و رای اعتماد داد، دوستی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.

معاونت فنی و مهندسی و عضو هیات رییسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سه دوره مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انرژی و مجری حدود ۲۰ پروژه محرومیت زدایی در استان های خوزستان و هرمزگان، از جمله سابقه اجرایی و مدیریتی وی به شمار می رود.

برچسب‌ها وزیر کشور احمد وحیدی توسعه اقتصادی مراسم معارفه استانداری هرمزگان هرمزگان بندرعباس مراسم تودیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی توسعه اقتصادی وزیر کشور احمد وحیدی توسعه اقتصادی مراسم معارفه استانداری هرمزگان هرمزگان بندرعباس مراسم تودیع استاندار جدید هرمزگان نماینده ولی فقیه بخش دیگری استاندار سابق استان هرمزگان فقر و بیکاری اقتصاد دریا داشته باشند بین المللی صنایع دستی خلیج فارس وزیر کشور دریا محور ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) می‌گوید این سرویس استریم را در سه مرحله راه‌اندازی می‌کند که اولین مرحله شامل راه‌اندازی شبکه تحویل محتوای این شرکت (CDN) است. یک CDN، سرویسی است که وب‌سایت‌ها برای کمک به بارگذاری سریع‌تر صفحات وب از آن استفاده می‌کنند. گروه رسانه ای ترامپ می‌گوید CDN آنها مستقل از فناوری بزرگ عمل خواهد کرد و به پلتفرم اجازه می‌دهد تا از قوانین شرکت دیگر تبعیت نکند.

گروه رسانه ای ترامپ قصد دارد پس از این راه اندازی سرویس پخش مستقیم، آن را به برنامه‌های موبایل و وب پلتفرم بیاورد. این شرکت سپس می‌گوید قبل از انتشار یک برنامه پخش جریانی برای تلویزیون‌ها، برنامه‌های پخش جریانی مستقل را برای تلفن‌ها و تبلت‌ها عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی

دوین نونز، مدیرعامل Truth Social می‌گوید این سرویس استریم یک «پلتفرم تضمین‌شده» برای اخبار و سرگرمی‌هایی ارائه می‌دهد که با تبعیض‌های دیگر کانال‌ها و خدمات ارائه محتوا مواجه می‌شوند.

تروپ سوشال ماه گذشته به صورت عمومی منتشر شد و ترامپ حدود ۷۹ میلیون سهام این شرکت را در اختیار داشت.

کد خبر 845300 برچسب‌ها تلویزیون بی بی سی تلویزیون - برنامه تلویزیونی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون روتاویروس و پنوموکوک در جنوب و جنوب شرق کشور
  • غفلت از بخش خصوصی ضربه سنگینی به اقتصاد وارد می‌کند
  • هشدار عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس؛ در آغاز یک بحران دارویی هستیم/ هنوز برای حکمرانی سلامت ریل مناسبی پیدا نکرده ایم
  • امسال ظرفیت خود را در اختیار حرکت عظیم زندگی با آیه‌ها قرار دادیم
  • اجرای برنامه‌های هفته اصفهان با رویکرد محله‌محوری/ برای «من در اصفهان ۱۴۱۰» انشا بنویسید
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا