Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنجی رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با بیان اینکه ۵ هزار و ۶۱۸ دستگاه تراکتور و کمباین در استان داریم گفت: تاکنون ۹۵ درصد تراکتور‌ها و کمباین‌های استان پلاک گذاری شده اند.

او با اشاره به اینکه روند پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی همچنان در حال اجرا است افزود: از اول مهرماه با توجه به اطلاعیه‌های داده شده، به تراکتور‌ها و کمباین‌هایی که پلاک گذاری نشده اند سوخت تعلق نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد تراکتور‌ها و کمباین‌ها پلاک گذاری شده اند اظهار کرد: ۵ درصد باقی مانده به دلیل مشکل مالکیت، نبود مدارک و نبودن تیپ در سامانه ناجا تاکنون پلاک گذاری نشده اند که این موضوع در حال پیگیری است.

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: با پلاک گذاری، تراکتور‌ها و کمباین‌ها هویت دار می‌شوند و قیمت آن بسیار بالاتر از وسیله‌ای است که فاقد سند، برگ سبز و هویت است.

او گفت: در آینده نزدیک، تراکتور‌ها و کمباین‌های بدون پلاک خرید و فروش نخواهند شد و اگر هم این اتفاق بیفتد با قیمت‌های بسیار پایینی خواهد بود.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی پلاک گذاری برگ سبز تراکتور ها و کمباین ها پلاک گذاری شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اشرفی صبح سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: خوشبختانه کاهش ۵۸ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار را در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ را در خراسان جنوبی داشتیم.

مدیرکل تعاون، کار، رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: طی سال ۱۴۰۲ در زمینه اشتغال مجدد بیکاران ۱۸۵ نفر برگشت به حوزه کاری داشته‌ایم.

اشرفی با بیان هزار و ۱۲۱ تعاونی در خراسان جنوبی فعال است، ادامه داد: در این تعاونی‌ها هزار و ۱۱۲ بیمه شده کار می‌کنند.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ تعاونی‌های خراسان جنوبی ۲۳ میلیون دلار صادرات به کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادرات داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۴۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای خراسان جنوبی در بخش مشاغل خانگی ۱۲۴ میلیارد تومان بوده است که از این میزان ۸۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

اشرفی با تاکید بر اینکه تعهد اشتغال خراسان جنوبی در سال گذشته ۱۰ هزار و ۶۵۹ فرصت شغلی بوده است که در سامانه رصد اشتغال ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ تشکل کارگری و کارفرمایی در خراسان جنوبی فعال است، بیان کرد: به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان و ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: ۲۶ نفر از کارگران خراسان جنوبی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند.

اشرفی ادامه داد: برپایی میز خدمت، دیدار با نماینده ولی فقیه و جشن تجلیل از کارگران ساختمانی در بیرجند، برپایی نشست ایمنی و … از جمله برنامه‌های ما به مناسبت هفته کار و کارگر در خراسان جنوبی است.

وی افزود: در حوزه ورزش کارگری سال گذشته مدال آفرینان خوبی در خراسان جنوبی داشتیم که مراسم تجلیل از این بزرگواران را خواهیم داشت و امروز پروژه‌های ورزشی کارگری متعددی در شهرستان‌های خراسان جنوبی فعال است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: دیدار کارگران با مقام معظم رهبری نشان از اهمیت به کارگر در نظام جمهوری اسلامی است.

اشرفی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات نظارت مستمر بر موضوع حقوق معوقه کارگران است، یادآور شد: یکی از معیارهای ما برای انتخاب واحد نمونه تولیدی نداشتن معوقه کارگری است.

کد خبر 6086066

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت آغاز می شود
  • گندم و جو‌های خراسان جنوبی در حال درو هستند
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت