Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:12:54 GMT

چرا مسی مستحق کسب توپ طلای هفتم است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۵۲۶۴

چرا مسی مستحق کسب توپ طلای هفتم است؟

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «سوفا اسکور» به ارزیابی عملکرد بازیکنان فوتبال در لیگ های مختلف می پردازد و برای هر بازیکن پروفایلی تشکیل داده که عملکرد آنها را در هر بازی ارزیابی می کند و در نهایت به آنها امتیاز می دهد.

این سایت امتیازات نامزدهای کسب عنوان توپ طلای 2021 را منتشر کرد که عملکرد لیونل مسی در سال گذشته از همه بهتر بوده و با کسب 8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 امتیاز مستحق ترین بازیکن برای کسب توپ طلا 2021 است.

*10 بازیکن برتر دنیا برای کسب توپ طلای 2021 به شرح زیر است:

1-لیونل مسی(8.30)

2-رابرت لواندوفسکی(7.78)

3-کوین دی بروین(7.61)

4-ارلینگ هالند(7.60)

5-کریم بنزما(7.56)

6-برونو فرناندز(7.42)

7-ریاض محرز(7.39)

8-کیلیان امباپه(7.38)

9-فیل فودن(7.37)

10-رونالدو(7.36)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیونل مسی رونالدو توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکا نیوز، استقلال در بازی دیروز موفق شد شمس آذر قزوین را با نتیجه سه بر دو شکست دهد که در این مسابقه می توانیم به درخشش مهرداد محمدی و پنالتی ای که برای استقلال گرفته شد اشاره کنیم، بر اساس جدول لیگ برتر، استقلال در هفته بیست و چهارم به صدر جدول رقابت ها رسید.

محمد نوری پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره بازی استقلال و شمس آذر قزوین اظهار کرد: بازی دیروز برای استقلال بازی بسیار سختی بود، شمس آذر قزوین در این مسابقه بسیار دونده ظاهر شد و در ده دقیقه پایانی کار را برای آبی پوشان پایتخت مشکل کرد اما استقلال با استفاده از تجربه خود موفق شد تا سه امتیاز بازی را به دست آورد، نقطه ضعف شاگردان جواد نکونام در برابر شمس آذر خط دفاعی اش بود و همین موضوع باعث شد تا اختلاف گل در دقایق پایانی مسابقه به یک گل برسد.


کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد مهرداد محمدی و گلزنی اش در بازی دیروز گفت: مهرداد محمدی در طول مسابقه دیروز عملکرد فوق العاده ای را از خودش به جای گذاشت، به طور کلی محمدی بازیکن فانتزی ای است و سعی می کند در طول مسابقه با حرکات انفجاری اش کار را برای مدافعین حریف سخت کند و حالا به نظر می آید او با عملکرد خوب اش در هفته های اخیر به خوبی جای کوین یامگا را پر کرده است.


نوری با اشاره به بیانیه هایی که باشگاه استقلال در هفته های اخیر علیه تیم های داوری منتشر کرده است، ادامه داد: نه تنها باشگاه استقلال بلکه حالا تمامی افراد اعتقاد دارند بعضی از اقداماتی که تیم های داوری بر علیه استقلال انجام می دهند عمدی است و متاسفانه استقلال در این فصل از این موضوع بسیار ضرر کرده است، کمیته داوران نظر مساعدی بر روی باشگاه استقلال ندارد و داور هایی که این کمیته برای بازی های استقلال تعیین می کند، عملکرد مطلوبی را ندارند.


بازیکن اسبق استقلال درباره شانس قهرمانی این تیم اضافه کرد: متاسفانه استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد مناسبی نداشت و کادر مدیریتی باشگاه استقلال بازیکن های مدنظر جواد نکونام را جذب نکرد و همین نکته مزید برعلت شد تا اختلافات بین کادر مدیریتی و کادر فنی باشگاه استقلال بالا بگیرد اما نباید فراموش کنیم که در این اتفاقات هواداران استقلال پشت تیم را خالی نکردند و حالا این تیم با توجه به حمایت هواداران می تواند با غلبه بر مشکلات قهرمان لیگ شود.

پرهام نوروزعلی کد خبر: 1227795 برچسب‌ها استقلال تهران فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • ایلکای گوندوعان؛ کاپیتانی بدون بازوبند و هدیه‌ای از سوی بهشت
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها
  • کریستنسن: یامال و کوبارسی ما را به سطح دیگری بردند؛ فصل آینده هم بازیکن بارسلونا خواهم‌بود