Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران گفت: پس از تکمیل خط ۶ مترو، برای رفاه حال شهروندان از ایستگاه‌های این خطوط در شهرری به خطوط ریلی ورامین دسترسی ایجاد خواهد شد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه بازدید از ایستگاه متروی در حال ساخت میدان حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار کرد: امروز افتتاح ایستگاه شهید رضایی را داشتیم که در امتداد بهره برداری از ایستگاه‌های خط ۶ انجام شد و در ادامه از ایستگاه‌های این خط بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس/ افتتاح ایستگاه مترو شهید رضایی با حضور زاکانی

وی گفت: پس از تکمیل ایستگاه‌های خط شش، مسیر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه پیدا می کند و ارتباط با خط یک مترو همچنین با خطوط ریلی راه آهن ورامین، به منظور تسهیل دسترسی مسافران ورودی و خروجی ایجاد خواهد شد.

شهردار تهران در ادامه بیان کرد: امیدوار هستیم با تکمیل کار بتوانیم ایستگاه‌های متعددی را به شکل هر ماه یک افتتاح داشته باشیم و با تکمیل خطوط شش و هفت به بهره برداری حداکثری برسیم و بتوانیم به توسعه خطوط جدید بپردازیم.

زاکانی درخصصوص ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم(ع) تصریح کرد: کارهای سخت افزاری این ایستگاه در حال انجام است و امیدوار هستیم با سرعت دهی به این پروژه خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم.

خط ۶ مترو تهران یک خط درون‌شهری به طول ۳۸ کیلومتر  با ۳۱ ایستگاه است که ۱۲ ایستگاه این خط افتتاح شده و ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم (ع) در میدان شهرری یکی از ایستگاه‌های این خط است که پس از بهره برداری باعث سهولت دسترسی به منطقه خواهد شد و با توجه به اینکه روند ساخت این پروژه نیاز به تسریع داشت امروز پس از افتتاح ایستگاه شهید رضایی در خط ۶، شهردار تهران از این ایستگاه بازدید و بر تسریع عملیات عمرانی آن تاکید کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان تهران میدان شهرری مشرق حضرت عبدالعظیم شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073864 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری