Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی کره برود.

در شرایطی که شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال هفته از چند هفته قبل اعلام کرد، دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی با حضور تعدادی از تماشاگران برگزار می‌شود، اما دیروز (یکشنبه) سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره مدیران فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان صحبت‌های زیادی کرده اند. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از سردیس ورزشکاران قهرمان بیان کرد: برای تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی مقابل کره جنوبی آرزوی موفقیت می‌کنم. با استاندار تهران شخصا برای حضور هواداران در بازی ایران - کره جنوبی هماهنگ کرده بودم و مجوز هم صادر شده بود. مجوز حضور ۱۰ هزار تماشاگر در این بازی صادر شده بود. دوست داشتیم با حضور تماشاگران به دنیا بگوییم واکسیناسیون در ایران موفقیت آمیز بوده است. شب گذشته گفتند از طرف Afc بلیت فروشی برای بازی ایران - کره جنوبی انجام نشده است. برای حضور بانوان باید قبل از هر مسابقه شرایط بررسی شود. ما دوست داریم لیگ برتر فوتبال هم با حضور تماشاگران برگزار شود.

بیشتر بخوانید

مراسم رونمایی از سردیس ۵ قهرمان افتخار آفرین ورزش ایران برگزار شد

البته حسن کامرانی فر، سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به خبرنگاران بیان کرد: همه فرم‌های ارسالی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه را پر کرده و برای فیفا ارسال کردیم. اتفاقی که درباره عدم حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی رخ داد، هیچ ربطی به بحث‌های بیرونی ندارد و ما در داخل به این نتیجه رسیدیم که این مسابقه به دلیل شیوه نامه های بهداشتی، واکسیناسیون، تست‌های PCR و اینکه هر فردی باید کارت واکسیناسیون را در اختیار داشته باشد و آن را در سیستم بارگذاری کند، بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

اظهارات حسن کامرانی فر برخلاف سجادی قلمداد می‌شود. کامرانی فر مدعی است که خودمان تصمیم گرفتیم تماشاگران در ورزشگاه حضور نداشته باشند، اما سجادی می‌گوید این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است.

حال باید سوال کرد چه کسی مقصر عدم حضور هواداران در دیدار ایران و کره جنوبی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران حمید سجادی تماشاگران برگزار فدراسیون فوتبال حضور تماشاگران کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد