Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@05:49:37 GMT

شناسایی راننده خاطی تصادف پارک پردیسان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۵۵۴۶

راننده خاطی تصادف در پارک پردیسان که باعث مصدوم شدن «امین تقی‌وند» از دونده‌های ماراتن شده بود، شناسایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حراست سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: پس از بررسی جزئیات تصادف و مصدوم‌شدن یک ورزشکار حرفه‌ای در پارک پردیسان، راننده متخلف شناسایی شد.

مجموعه حراست سازمان حفاظت محیط زیست با بررسی جزئیات حادثه تاسف‌بار تصادف و مصدوم شدن یک ورزشکار حرفه‌ای در پارک پردیسان و پس از بررسی تصاویر دوربین‌ها و هماهنگی با مراجع ذی‌صلاح، راننده متخلف را شناسایی و به خانواده مصدوم برای پیگیری‌های لازم معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با وجود اخبار و گمانه‌زنی‌های منتشر شده، راننده ضارب، از کارمندان سازمان حفاظت محیط زیست نبوده و بر اساس اظهارات خود به قصد پیاده کردن مسافر به محدوده پردیسان وارد شده است.

سازمان حفاظت محیط زیست ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه، برای این ورزشکار ارزشمند کشور آرزوی سلامتی و بهبودی دارد.   مربی تقی‌وند مدعی شده بود یک کارمند سازمان حفاظت محیط زیست در حین عبور با خودرو در داخل پیست دوومیدانی پارک، با شاگردش تصادف کرده بود. برچسب ها: سازمان حفاظت محیط زیست ، مصدوم‌شدن ، ورزشکار حرفه‌ای ، پارک پردیسان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست مصدوم شدن ورزشکار حرفه ای پارک پردیسان سازمان حفاظت محیط زیست پارک پردیسان مصدوم شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی

علیرضا حسین زاده بابایی گفت: با صدور حکم قضایی یک بنای غیر مجاز به متراژ ۵۰ متر مربع تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد.   

 جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن به همراه اداره منابع طبیعی  برای برخورد با تخلفات ساختمانی این ساختمان غیر مجاز را با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.

وی در پایان از مردم درخواست نمود که هرگونه تخلف محیط زیستی و هرگونه تصرفات غیر مجاز در مناطق حفاظت شده را به ادارات حفاظت محیط زیست یا با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • توسعه باید با دانش سنتی و بومی هر منطقه همراه شود
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده
  • ارزش‌گذاری اقتصادی محیط‌زیست در راستای تحقق شعار سال
  • ریشه‌های غنی تاریخی در حفط محیط زیست مورد توجه قرار گیرد
  • دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین
  • شناسایی متخلف سابقه دار شکار با همکاری سپاه و نیروی انتظامی
  • حمایت مجدد تیم ملی فوتبال از یوزپلنگ ایرانی | تصویر یوز ایرانی به پیراهن تیم ملی برمی‌گردد