Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:01:35 GMT

وزیر کشور وارد زنجان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۵۷۲۴

وزیر کشور وارد زنجان شد

ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور در مزار شهیدان زنجان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و شرکت در مراسم تکریم و معارفه استانداران زنجان در سالن همایشهای بین المللی روزبه از برنامه های سفر وزیر کشور به این استان است.

به گزارش ایرنا، هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه  هفتم مهر به ریاست رییس جمهوری، به استانداران منتخب استان‌های لرستان، فارس و زنجان رأی اعتماد داد که در این میان، محسن افشارچی به عنوان استاندار زنجان از هیات دولت رای اعتماد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن افشارچی که متولد سال ۱۳۴۹ در شهر زنجان است، دارای مدرک دکتری در رشته مهندسی کامپیوتر – هوش مصنوعی از دانشگاه کلگری کانادا، کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی مهندسی کامپیوتر – سخت افزار از دانشگاه اصفهان است.

ریاست دانشگاه زنجان (۱۳۹۳-۱۳۸۹) و ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان (۱۳۸۹-۱۳۸۶)، فعالیت در ستادهای انتخاباتی‌آیت‌الله رئیسی و سعید جلیلی را در کارنامه کاری خود دارد.

محسن افشارچی، سومین استاندار بومی زنجان است و پیش از وی نیز جمشید انصاری (۱۳۹۲-۱۳۹۵) و سجاد کاظمی، به عنوان استاندار بومی زنجان، سکاندار هدایت این استان بودند.

استان زنجان با هشت شهرستان بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها وزیر کشور احمد وحیدی مراسم معارفه استانداری زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی مراسم معارفه وزیر کشور احمد وحیدی مراسم معارفه استانداری زنجان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی سی ان ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.

این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد.

دیگر خبرها

  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • با یک آپارتاید علمی از سوی کشور‌های غربی مواجه هستیم
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • استان زنجان از لحاظ تعداد مراکز فرهنگی کمبودی ندارد