Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال فولاد سیرجان در سومین بازی خود در باشگاه‌های آسیا به پیروزی دست یافت.

به گزارش قدس آنلاین، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به میزبانی تایلند در حال برگزاری است و تیم والیبال فولاد سیرجان در سومین رقابت خود به مصاف العربی قطر رفت و توانست به پیروزی ۳ بر یک دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت حساس در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ به سود شاگردان رضایی به پایان رسید.

نماینده والیبال ایران در این رقابت با ترکیب اولیه بهبودی، تشکری، جلوه، خانی، قلی‌زاده، کاظمی و حیدری مقابل نماینده قطر صف آرایی کرد و به پیروزی دست یافت. فولاد سیرجان با این برد در گروهش ۹ امتیازی شد و صعود خود را به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر قطعی کرد.

تیم فولاد سیرجان که در دیدارهای اول و دوم خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها تیم ریبیسکو نماینده فیلیپین را سه بر صفر و نماینده ازبکستان را سه بر یک شکست داده است، فردا (سه‌شنبه) در آخرین رقابت خود در این مرحله به مصاف داموند فود تایلند می‌رود.

در پایان مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا تیم‌های اول و دوم دو گروه (چهار تیم) به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند تا برای مقام‌های اول تا چهارم با هم رقابت کنند.

هم‌چنین تیم‌های سوم و چهارم دو گروه مقدماتی پس از پایان این مرحله برای جایگاه‌های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم‌های پنجم دو گروه نیز تک مسابقه کسب رتبه نهم را برگزار خواهند کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: والیبال والیبال جام باشگاه های آسیا تیم والیبال فولاد سیرجان فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر کویت با ارائه یک نمایش چشمگیر موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر به برتری برسد و به عنوان تیم اول راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. ملی پوشان کشورمان در این مرحله باید با قرقیزستان دیدار کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این بازی به تمجید از ملی پوشان ایرانی پرداخت و نوشت ایران با این پیروزی زنگ خطر قهرمانی را برای سایر تیم‌ها به صدا درآورد.

تیم ملی افغانستان هم بعد از پیروزی ۳ بر ۲ برابر بحرین موفق شد با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص صعود تیم ملی افغانستان هم نوشت: افغانستان با صعود به مرحله یک چهارم نهایی تاریخ سازی کرد و در اولین حضورش در این مسابقات موفق به صعود از گروهش شد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085859

دیگر خبرها

  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا