Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:13:13 GMT

پنجره برای فولادی‌ها باز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۶۶۶۶

پنجره برای فولادی‌ها باز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پس از  محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی، عصر امروز خبر رسید دادگاه CAS رای به سود باشگاه فولاد خوزستان صادر کرده و این باشگاه می‌تواند قرارداد جدید ثبت کند.

بر این اساس سایت رسمی باشگاه فولاد نوشت: پس از وقفه‌ها و تاخیرهای متوالی سرانجام با تلاش‌های حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل و مسئولان حقوقی و بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان عصر امروز رای دادگاه بین المللی حکمیت ورزش CAS در خصوص پرونده مربوط به محمد بلبلی صادر و بر این اساس محرومیت فولادی ها در جذب بازیکن و حضور در بازار نقل و انتقالات برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با باز شدن پنجره فولاد، این باشگاه دیگر منعی در جذب بازیکن نداشته و قادر خواهد بود در تمامی رده‌ها یارگیری کند.

انتهای پیام 
 

منبع: فارس

کلیدواژه: فولاد خوزستان نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

به گزارش ورزش‌سه ، صبح روز چهارشنبه جلسه‌ای میان مسئولان استانی و ورزشی در اهواز برگزار شد و یکی از خروجی‌های این جلسه انتخاب ورزشگاه فولاد آرنا برای میزبانی از دیدار سپاهان و استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود.
با این حال این انتخاب از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ اعلام نشده بود و به همین دلیل سپاهانی‌ها درباره محل برگزاری مسابقه ابهام داشتند.
در نهایت در ساعات واپسین روز چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید و چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید؛ نامه‌ای که طی آن ورزشگاه فولاد آرنا که استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان به شمار می‌رود به عنوان محل برگزاری مسابقه اعلام شده بود.
این انتخاب با توجه به زمین مساعدتر ورزشگاه فولاد آرنا نسبت به سایر استادیوم‌های شهر اهواز خبر خوبی برای مورایس و شاگردانش به شمار می‌رود که معمولاً روی زمین بازی می‌کنند و با این وصف کار سیاوش اکبرپور و شاگردانش برای متوقف کردن طلای پوشان اصفهانی بسیار سخت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد