Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار جدید اصفهان پس از مراسم معارفه امروز و انتصابش در اولین اقدام کاری خود به همراه حجت‌الاسلام نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به منزل خانواده شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی در منطقه کم‌برخوردار جوی‌آباد خمینی‌شهر رفت و ضمن دیدار با خانواده شهید، با اهدای لوح سپاس از مجاهدت‌های این خانواده تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی سپس پس از آن نیز در نماز جماعت مسجد بضعه‌النبی جوی‌آباد شرکت و از نزدیک با مردم این منطقه کم‌برخوردار گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

 

استاندار اصفهان در طی بازدید از محله جوی‌آباد از طرح  نیمه ‌تمام  کتابخانه نمونه کشوری  حضرت  علی ابن ابی‌طالب این منطقه  بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

به گزارش فارس، آیین معارفه استاندار جدید اصفهان بعد از ظهر امروز با حضور وزیر کشور برگزار شد.

 

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید اصفهان مرتضوی استاندار اصفهان اولین روز کاری خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان