Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از اداره کل اطلاع‌ رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست بر تسهیل و تسریع خدمات رسانی به ایرانیان و توسعه نهضت نرم افزاری و تجمیع و ساده سازی حداکثری خدمات کنسولی به هموطنان تاکید و از اقدامات آتی وزارت امور خارجه برای کمک به آن دسته از هموطنانی که تحت تاثیر تبلیغات مسموم خارجی برای سفر به کشور در حالت تردید قرار دارند، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عبداللهیان وزارت امور خارجه و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را ملجا و مامن همه ایرانیان دانست و تاکید کرد، حتی افرادی که به نحوی جرمی هم مرتکب شده اند، از حق دریافت خدمات کنسولی برخوردارند.

وزیر امور خارجه با تشکر از خدمات ارائه شده از سوی حوزه کنسولی وزارت امور خارجه، اعم از داخل و در نمایندگی ها، در زمینه ایجاد پنجره واحد خدمت، ساده سازی فرم ها، رفع مشکلات سامانه میخک، ایجاد کشیک های شبانه روزی برای کمک به ایرانیان متقاضی کمک، رسیدگی به مشکلات نسل های دوم و سوم ایرانیان از جمله در حوزه خروج مشمولین و ایجاد سامانه ارتباط مستقیم ایرانیان با وزیر امور خارجه دستورات لازم را به مسئولین بخش کنسولی صادر کرد.

در این نشست مجازی علاوه بر حضور جمعی از هم میهنان مقیم خارج از کشور، معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه و دیگر مدیران این حوزه و همچنین سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل و رئیس و اعضای دفترحفاظت منافع کشورمان در واشنگتن نیز حضور داشته و گزارش مبسوطی از عملکرد بخش های کنسولی، فناوری و دفتر حفاظت منافع درحوزه کنسولی و خدمات الکترونیک به وزیر امور خارجه ارائه کردند.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران سازمان ملل متحد واشنگتن حسین امیر عبد اللهیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سازمان ملل متحد واشنگتن جمهوری اسلامی ایران سازمان ملل متحد واشنگتن وزارت امور خارجه وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزارت خارجه آمریکا نسبت به کمک های نظامی چین به روسیه ابراز نگرانی کرد.

وزارت خارجه آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که ««آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه این کشور در سفر روز چهارشنبه خود به پکن، قصد دارد به مقامات چین درباره عواقب صادرات مواد با کاربردهای نظامی به روسیه هشدار دهد.

بنا به اعلام وزارت خارجه آمریکا، بلینکن قرار است طی یک سفر سه روزه در پکن و شانگهای اقامت کند. دیدار با وزیر امور خارجه چین نیز جز برنامه های اصلی سفر بلینکن خواهد بود.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور در این سفر نگرانی عمیق خود را در مورد حمایت چین از پایگاه صنعتی دفاعی روسیه تکرار خواهد کرد.

«جانت یلن» وزیر خزانه داری آمریکا هم در سفر اوایل ماه جاری خود به چین هشدارهای مشابهی را بیان کرد.

این در حالی است که آمریکا بسته های کمک خارجی جدیدی برای اوکراین، تایوان و رژیم صهیونیستی به تصویب رساند.

کد خبر 6084710

دیگر خبرها

  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند
  • امیرعبداللهیان: ایران به دنبال تنش نیست | رژیم صهیونیستی، ریشه بحران در منطقه
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم
  • ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند
  • طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد
  • کمیته بین‌المللی صلیب سرخ شفاخانه های افغانستان را تجهیز کند
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه