Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،شرکت گاز استان البرز در نظر دارد گاز شهری قسمتی ازمنطقه کوهسار و شهر جدید هشتگرد - روستا‌های فشند، آردهه و کوشک زر، امروز سه شنبه ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۲۲قطع می شود.

بنابراین از ساکنان درخواست می شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم انجام خواهد شد.

به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکین می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس بگیرند.

انتهای پیام /ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ان. بی. سی نیوز: مذاکرات آتش‌بس در غزه تقریبا متوقف شده است

شبکه ان.بی.سی نیوز بامداد چهارشنبه گزارش داد که گفت‌وگوهای آتش‌بس میان حماس و رژیم صهیونیستی «تقریبا متوقف شده است.»

به گزارش مشرق، این شبکه آمریکایی این خبر را به نقل از یک دیپلمات ارشد که نامش فاش نشده است، منتشر کرد.

این در حالی است که حماس پیشنهادهای اخیر در مورد مبادله اسرا رد کرد. «بسّام خلف» عضو دفتر سیاسی حماس در لبنان در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: حماس پیشنهادات رژیم صهیونیستی در خصوص تبادل اسرا را رد کرد چرا که شامل برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، بازگشت آوارگان به شمال غزه و آزادسازی اسرا در مرحله نخست نبود.

خلف درباره درخواست حماس نیز گفت که این جنبش خواستار آزادی ۳۰ فلسطینی دارای حبس ابد در ازای آزادی هر یک نظامی زن و آزادی ۵۰ اسیر در ازای آزادی هر یک نظامی دیگر است.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته ( ۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش این رژیم بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین سه‌شنبه اعلام کرد که شمار شهدای ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد
  • تصاویری هولناک از فوران آتشفشان در اندونزی + فیلم
  • کرملین خروج صلحبانان روسیه از قره‌باغ را تایید کرد
  • کارکنان گوگل به همکاری شرکتشان با رژیم صهیونیستی اعتراض کردند
  • ان. بی. سی نیوز: مذاکرات آتش‌بس در غزه تقریبا متوقف شده است
  • طوفان امارات را مختل کرد + عکس
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران
  • هشدار قرمز و نارنجی برای این استان‌ ها | سیلاب در راه است | هشدار به ساکنان نواحی جنوبی ؛ سدهای منطقه پر هستند! | ببینید
  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین