Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:11:36 GMT

افزایش ۴۸ درصدی پرواز‌های مازندران

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۹۳۱۲

افزایش ۴۸ درصدی پرواز‌های مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت:تعداد پرواز‌های انجام شده از فرودگاه‌های استان در ۶ ماهه اول امسال ۴۸ درصد افزایش داشت.

او افزود:آمار مسافر اعزام و پذیرش شده از فرودگاه‌های مازندران هم در این ۶ ماه اول ۴۳ درصد افزایش یافت.

وطن خواه با اشاره به اینکه با فروکش کردن فشار کرونا اقبال مردم به مسافرت بویژه مسافرت‌های هوایی افزایش یافته است، گفت: علیرغم محدودیت‌های اعمال شده در قالب شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت در پذیرش مسافر، آمار‌ها از افزایش مسافرت و استقبال بیشتر مردم نسبت به پارسال از سفر‌های هوایی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های استان، تعداد پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهدای ساری در شش ماه اول سال را ۲۰۱۶ پرواز و میزان مسافر اعزام و پذیرش شده را در این مدت ۱۳۲/۶۵۸ نفر اعلام کرد که رشد ۷۸ درصد در آمار پرواز‌ها و ۶۴ درصدی در آمار مسافر درپی داشته است.

او افزود: ۱۴۷۸۸ مسافر در قالب ۴۰۰ پرواز در این مدت از فرودگاه شهدای رامسر و ۷۲۹۱ مسافر در قالب ۱۵۰۰ مسافر از فرودگاه شهدای نوشهر مسافرت کرده اند.

وطن خواه از راه اندازی پرواز در مسیر کیش - رامسر - کیش از اواخر شهریور و کیش - نوشهر - کیش از نیمه دوم مهرماه خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری‌های مسئولین استانی و درخواست از جانب مردم و متولیان گردشگری استان، پرواز‌ها در مسیر کیش برنامه ریزی شده و در صورت استقبال وتقاضای مردم، افزایش خواهد داشت.

در حال حاضر از فرودگاه‌های استان بعنوان دروازه‌های هوایی استان هرهفته پرواز در مسیر‌های مختلف ازجمله تهران - مشهد - اصفهان - تبریز - بندرعباس - شیراز - اهواز - کیش و عسلویه دایر می‌باشد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه های مازندران سازمان هواپیمایی ویروس کرونا پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، گفت: در سال ۱۴۰۲ آمار تلفات سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک در استان جان ۹۱ را گرفت که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران، علی عباسی،  اظهار داشت: در سال 1402 از کل تلفات اعتیاد 73 نفر مرد و مابقی زن هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار ارسالی از مراکز استان در این مدت شهرستان‌های ساری با 17، قائمشهر با 11 و نور با 8 فوتی بیشترین و شهرستان بابل با یک فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

عضو شورای قضایی استان مازندران خاطرنشان کرد: قطعا حساسیت منطقی خانواده به رفتار فرزندان و حتی حساسیت نسبت به تغییر رفتار همسر و همچنین برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از گرایش جوانان به مواد مخدر و آگاهی از علائم و نشانه های اولیه و انجام مشاوره‌های درست از طرف خانواده می‌تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان
  • تصاویری از فرودگاه اصفهان و رفع محدودیت‌‎های پرواز
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی