Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) برگزار می شود.

به گزارش برنا و به نقل از سازمان لیگ؛ بعد از انجام مراحل ثبت نام باشگاه ها و ثبت قرارداد ورزشکاران، مراسم قرعه کشی این مسابقات، امروز  سه شنبه 20 مهرماه از ساعت 14 با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ کشتی در همین راستا از پوستر رسمی بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاههای کشور که قرار است در پاییز سال 1400 برگزار گردد، رونمایی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دانشگاه تهران کشتی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد کشتی فرنگی لیگ برتر کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

VAR چینی وارد فوتبال ایران می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران گفت: برنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای فصل آینده این است که لیگ پویا و متحول در همه ابعاد باشد. لیگ ما تقریباً پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی نیز این مشکل را داشتیم که خوشبختانه جوانگرایی محسوسی انجام شد. هیچ تیم ملی در دنیا قوی نیست مگر اینکه لیگ پربازده پشت آن باشد. تیم ملی برآمده از لیگ است.

ر گزارش تسنیم آمده است: دوی افزود: امروز درباره اختتامیه لیگ با دوستان صحبت کردیم. دوستان در حال نوشتن پروتکلی هستند و دقیقاً باید اجرا شود. موضوع بعدی، جشن برترین‌هاست که پس از کرونا برگزار نمی‌شد، ولی وظیفه سازمان لیگ است که برترین‌های لیگ را انتخاب کند. جشن برترین‌ها قرار است با مدل AFC برگزار شود و 30، 40 نفر انتخاب نشود. دقیقاً مثل مدل AFC‌ مفید و مختصر برگزار می‌شود. اختتامیه فینال جام حذفی موضوع بعدی بود که احتمالاً در کرمان برگزار می‌شود. به دلیل اینکه شهید سردار سلیمانی اهل کرمان بودند، بنا شد بازی در یکی از شهرهای کرمان برگزار شود.

تاج بار دیگر با اشاره به بحث جوانگرایی در فوتبال ایران تصریح کرد: امروز آماری دادند که هزار و هشت نفر در لیگ ثبت‌نام شده‌ و 548 نفر داخل زمین رفته‌اند. این مسئله نشان می‌دهد یک جای کار اشکال دارد. سال گذشته 624 نفر ثبت شده بودند و 484 بازیکن در زمین استفاده شدند. امسال به لحاظ محدودیت‌هایی که گذاشته شد، 624 نفر ثبت‌نام شدند که از این تعداد 484 نفر در زمین به کار برده شدند. وضعیت بهتر شد، ولی مطلوب نیست. مجید جلالی بحث‌های زیادی دارد و قرار است در جلسات آینده دوستان شرکت کند. باید بازیکنان نوجوان و جوان دیده شوند. سن لیگ بالاست و باید از بازیکنان جوان استفاده شود. برای تعدادی از بازیکنان نوجوان، جوان و امید جایی برای بازی نیست. اینها کلیات مربوط به لیگ بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: بحث‌هایی که امروز انجام می‌دهم برآمده از جلسات است و به سمتی می‌رویم که تا لیگ آینده شروع نشده است، همه چیز «هول هولکی» پیش نرود و فصل آینده متفاوت از سال‌های قبل برگزار شود.

تاج در مورد اینکه با وجود اجرای قانون سقف بودجه بازیکنان پرسپولیس و استقلال از میزان دریافتی‌های خود گله‌مند هستند، گفت: باشگاه‌ها معترض بودند که چرا فیرپلی مالی یا سقف بودجه می‌گذارید، بگذارید آزاد باشند و هر چقدر می‌خواهیم پول بدهیم. با این سقفی که گذاشتیم هنوز برخی از باشگاه‌ها به گفته بازیکنان‌شان 30،40 درصد پرداختی داشته‌اند. این مسئله نشان می‌دهد کاری که سازمان لیگ انجام داد اصولی و منطقی و بر اساس شرایط کشور بوده است. در بحث خصوصی‌سازی و حرفه‌ای هستیم و امیدوارم در هفته پیش‌رو در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص شود. امیدواریم باشگاه‌ها پرداختی‌های‌شان را انجام دهند، چرا که اگر باشگاه‌ها به بازیکنان پرداختی نداشته باشند، باز هم مانعی برای صدور مجوز حرفه‌ای خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با بحث حق پخش تلویزیونی خاطرنشان کرد: حق پخش مسیر خودش را طی می‌کند. این مسیر در مجلس پیش می‌رود و در قانون هفتم آمده و ما هم نیز پیگیر هستیم.

وی در مورد بیانیه‌های باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال علیه یکدیگر خاطرنشان کرد: سازمان لیگ بیانیه خیلی خوبی درباره بیانیه‌نویسی صادر کرد و کار هماهنگی انجام شد. برخی‌ اطلاعات کافی ندارند و می‌گویند فدراسیون هزینه دارد (جرایم سازمان لیگ نصیب فدراسیون فوتبال می‌شود)! اگر کسی تخلف نکند، یک ریال هم پول نمی‌دهد. این پول‌ها به سازمان لیگ می‌رسد و از آنجا خرج لیگ می‌شود. این جرایم ارتباطی به فدراسیون ندارد.

تاج درباره زمان استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) گفت: امروز جلسه‌ای در سازمان برنامه و بودجه کل کشور داشتیم و خدمت وزیر ورزش و جوانان، مسئول تجهیز اماکن ورزشی و خزانه‌دار کل کشور بودیم تا تشریفات ورود VAR را انجام دهیم. در 10،15 جلسه مربوط به VAR شرکت کردم و امیدوارم بتوانیم از کشور چین سیستم‌های مربوط به کمک داور ویدیویی را خریداری کنیم. این شرکت چینی در میان شرکت‌های مورد تأیید فیفاست.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: بعضی شرکت‌ها با ما همکاری نمی‌کنند و ما با برخی شرکت‌هایی که متعلق به کشورهای متخاصم هستند، همکاری نمی‌کنیم. فدراسیون فوتبال کار خودش را به خوبی انجام داده و هفت دستگاه VAR را به شرط تأمین هزینه وارد می‌کنیم. داوران در حال پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی هستند و اگر این دستگاه‌ها بیاید، لیگ برتر فصل آینده را به‌صورت کامل با کمک داور ویدیویی برگزار می‌کنیم.

تاج در مورد خروج مدرسان خارجی کمک داور ویدیویی از کشور در روزهای گذشته اظهار داشت: پروازها دچار مشکل شد و سفارت دو نفر از آنها اعلام کردند به کشور برگردید. آنها آموزش داوران را طی روزهای آینده از سر می‌گیرند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره غیبت‌های پُرتکرار سرمربیان لیگ برتری در نشست‌های خبری گفت: این موارد وظیفه سازمان لیگ است و فدراسیون نمی‌تواند کاری کند. سازمان لیگ رئیس، اعضای هیئت رئیسه و قوانین خودش را دارد. جریمه کردن و محرومیت کار سختی نیست و همه شرایط در نظر گرفته می‌شود.

تاج با بیان اینکه باید با همه به صورت یکسان برخورد کرد، گفت: این مسئله در دستور کار سازمان لیگ قرار گرفته است. کمیته‌های اخلاق و انضباطی مربوط به فدراسیون است، اما سایر موارد به سازمان لیگ ارتباط دارد.

وی در مورد اینکه به تیم‌های لیگ برتری اعلام نشده بود که بازی رودررو معیار تعیین رتبه تیم‌ها در صورت برابری امتیازهاست، خاطرنشان کرد: سهیل مهدی (رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ) در این باره توضیح می‌دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال راجع به موضوع نشست پیش روی خود با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: جلسه‌ای با اعضای هیئت رئیسه خواهد بود. همچنین مسئله‌ای درباره ورزشگاه آزادی بود که شرکت تجهیز پیگیر کار است، اما من در جلسه حضور داشتم و با اقدام یکی از شرکت‌های خوب، به سرعت به سمت برطرف شدن موانع ورزشگاه آزادی پیش می‌رویم. 36 ایراد برای ورزشگاه اعلام و برای سازمان لیگ قرائت شد.

تاج درباره وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های ایرانی حاضر در فصل آینده مسابقات باشگاهی آسیا اظهار عنوان کرد: واگذاری باشگاه‌ها (استقلال و پرسپولیس) روز دوشنبه انجام می‌شود و اگر این اتفاق بیفتد، مشکل خیلی جدی برای صدور مجوز وجود ندارد؛ مگر اینکه به وجود بیاید!

وی در مورد زمان پرداخت حقوق معوقه مربیان تیم‌های ملی زیرمجموعه فدراسیون فوتبال گفت: اگر فقط فوتسال را حساب کنیم، سال گذشته تیم ملی در بزرگترین رویداد فوتسال جهان شرکت کرد و اردوهای مختلفی داشت. اردوهای فوتسال حدود 26 میلیارد تومان برای فدراسیون آب خورد و واقعاً هزینه‌ها سنگین است. بقیه بخش‌ها نیز همین‌گونه است. تکالیف خودمان را انجام می‌دهیم و این تعهدات عقب نمی‌افتد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897526

دیگر خبرها

  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • تاج: لیگ ما پیر است/ تشریفات ورود VAR چینی به ایران فراهم شده است
  • تاج: لیگ برتر ایران پیر است/ جشن برترین‌های لیگ با مدل AFC برگزار می‌شود
  • مهدی تاج: VAR را از چین می‌آوریم؛ لیگ برتر پیر است
  • سیستم VAR چینی در راه ایران | لیگ باید جوان شود
  • VAR چینی وارد فوتبال ایران می‌شود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه اول اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی