Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست صبح امروز در همایش و رزمایش یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: در موضوع محیط زیست کشور، امنیت حیاتی مهم‌ترین مساله است که تمامی امنیت‌های دیگر را شامل می‌شود.

وی افزود: با تدبیری که اندیشیده شده، خوشبختانه ناجا در جهت پاسداشت این امنیت، مردانه و سرافرازانه وارد کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلاجقه گفت: ناجا با همه روحیه مردمی دست به دست هم می‌دهند برای حفاظت از کیان کشور و به ویژه محیط زیست، بحث پدافند غیرعامل و نفوذی‌ها در بحث محیط زیست موضوع بسیار جدی است که حضور یگان‌های حفاظت قدرت تصمیم گیری مدیران در این حوزه و حوزه‌های دیگر مانند اجرای پروژه‌ها را افزایش داده است.

رئیس سازمان محیط زیست بیان کرد: از پلیس اینترپل خواهش می‌کنیم در بحث شکار و ورود و خروج پرندگان ما را یاری کند؛ همچنین تقاضا داریم از تکنولوژی‌های پهپادی و به روز برای حفاظت از محیط زیست استفاده شود.

کد خبر 5325666 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: علی سلاجقه سازمان محیط زیست اینترپل شکارچی پروژه نفوذ هفته ناجا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران هوشمندسازی قوه قضاییه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیروی انتظامی کیفیت هوای تهران موزه ویروس کرونا گردشگری سردار حسین اشتری میراث فرهنگی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش پاکسازی محیط زیست روز سه شنبه و به مناسبت هفته زمین پاک در ملارد برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملارد در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش که با همکاری ارگان‌های مختلف و با مشارکت پرشور دانش آموزان، شهروندان و دوستداران محیط زیست انجام شد، افزود: ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و نهادینه سازی رفتارها و رویکردهای محیط زیستی و همچنین هم افزایی ظرفیت‌های فرهنگی و جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه برای حفاظت و بهره برداری اصولی و توسعه مهارت‌ها برای حفظ محیط زیست بود.

مهناز مدیریان ضمن اشاره به شعار محوری هفته زمین پاک سالجاری «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، از همراهی و مشارکت ارزشمند و پرشور شهروندان و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری ملارد به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط زیست قدردانی کرد.

کد خبر 6087037

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • محیط زیست روی مدار "رهاورد"