Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حاشیه همایش و رزمایش پلیس یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی کشور، اظهار کرد: نیرو‌های انتظامی در بحث حق تلاش کرده، امنیت را در مسئله عام تلقی می‌کند و تنوع رنگ لباس نیروی انتظامی حکایت از تنوع امنیت در کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه که در بحث محیط زیست درجهان مطرح می‌شود، بحث امنیت حیاتی است، نیروی مقتدر انتظامی در جهت پاسداشت این امنیت با قدرت وارد میدان شده است.

سلاجقه با بیان اینکه با پیشگیری از وقوع جرایم خسارات به حداقل می‌رسند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با همه روحیه مردمی در کنار دولت مردمی و انقلابی برای حفظ کیان کشور در تلاش هستند؛ بحث پدافند غیر عامل، موضوع دخالت‌های سیاستمداران در مقوله محیط زیست یک موضوع بسیار مهم است، لذا حضور یگان‌های حفاظت قدرت تصمیم گیری مدیران و اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها را افزایش داده و در ادامه یک ایمنی و امنیت را در قوه مجریه ایجاد کرده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: از نیروی انتظامی درخواست داریم در بحث شکار، اجرای احکام، ورود و خروج پرندگان، استفاده از نیروی‌های پهبادی، آموزش و توانمندسازی یگان‌ها، بحث حقوق محیط بانان، تجهیزات حفاظتی و ... به ما کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی سلاجقه محیط زیست نیروی انتظامی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، استاندار فارس در این نشست گفت: مسئله تالاب‌ها بر اثر کمبود آب و خشکسالی‌ها یک معضل جهانی شده است و باید هوشمندانه و با استفاده از علم و تدبیر، این مشکل را حل کرد.
محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه شیراز و سازمان حفاظت محیط زیست فارس منعقد شده است، افزود: این تفاهم نامه در ارتباط با طراحی پروژه‌ای برای احیا تالاب بختگان و طشک است که در نشست احیا تالاب‌های استان مورد بحث قرار گرفت و تصویب شد.
ایمانیه با اشاره به اینکه در قالب این طرح به سازمان‌های مرتبط وظایفی محول می‌شود، افزود: همچنین قرار شد سامانه‌ای برای رصد سازمان‌ها تهیه شود و سازمان حفاظت محیط زیست استان فعالیت مدیران مربوطه را رصد خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارزش‌گذاری اقتصادی محیط‌زیست در راستای تحقق شعار سال
  • ریشه‌های غنی تاریخی در حفط محیط زیست مورد توجه قرار گیرد
  • شناسایی متخلف سابقه دار شکار با همکاری سپاه و نیروی انتظامی
  • تغییر جدید در پیراهن تیم ملی فوتبال ایران
  • تصویر یوزپلنگ به پیراهن تیم ملی فوتبال بازمی‌گردد
  • مناطق ممنوعه کوهنوردی آذربایجان‌شرقی در فصل بهار اعلام شد
  • کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها
  • نامه رییس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس کشی جاده مرگ یوز
  • رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه قرق‌های شکار
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در ۵ شهر مازندران