Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روح الله قنواتی، رئیس اداره دامپزشکی هندیجان گفت: بازرسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی شهرستان ضمن تشدید نظارت‌ها به همه اماکن عرضه سطح شهر نظارت کرده و در جریان این بازرسی‌ها بیش از ۱۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ منقضی و غیر قابل مصرف کشف و با دستور قضایی از چرخه مصرف شهروندان خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این میزان فرآورده خام غیربهداشتی در بازرسی‌های انجام شده طی ۴۸ ساعت اخیر از مراکز عرضه سطح شهر کشف و ضبط شد، اظهار داشت: اداره دامپزشکی با مصادیق تخلف در عرضه غیربهداشتی و کشتار غیرمجاز دام و طیور برخورد می‌کند.

قنواتی با بیان اینکه این میزان فرآورده خام دامی فاسد و غیربهداشتی با حضور نماینده مقام قضایی در این شهرستان معدوم شد، تصریح کرد: بهترین بازرسان مردم هستند که باید به عنوان ناظر بهداشتی عمل کرده و مراکز متخلف را به دامپزشکی معرفی کنند، ضمن اینکه مردم باید از خرید گوشت و مرغ تاریخ گذشته و بدون مهر دامپزشکی خودداری کرده و موارد تخلف را به اداره دامپزشکی هندیجان با شماره تماس ۵۲۵۷۶۴۶۹ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشت قرمز گوشت فاسد گوشت غیربهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟