Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دوم پاسدار حسین زمانی، فرمانده سپاه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به در پیش بودن سرما و صعب العبور بودن مناطق زلزله زده این شهرستان، ساکنان مناطق محروم و به ویژه عشایر نیاز ویژه‌ای به وسایل گرمایشی نظیر بخاری‌های نفتی دارند، زیر امکان استفاده از بخاری‌های برقی و گازی به دلیل نبود انشعاب گاز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تانکر آب و بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی را از دیگر نیاز‌های اساسی و مهم زلزله زدگان عنوان کرد و افزود: همچنین عشایر برای تغذیه دام‌ها و احشام به علوفه نیاز دارند.

تکمیل می‌شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله زدگان اندیکا کمکهای مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!

جوانی که در شب نشینی مستانه، دوست خود را با 9 ضربه چاقو به قتل رسانده بود، روز گذشته صحنه قتل را در حضور مقام قضایی و افسر پرونده بازسازی کرد.

به گزارش خراسان، نیمه شب ششم فروردین سال 1401 قاضی دکتر صادق صفری به بررسی صحنه قتل جوان 32 ساله ای  به نام «رضا-ص»پرداخت که هدف ضربات متعدد چاقو قرارگرفته و در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد جان باخته بود. تحقیقات میدانی قاضی ویژه قتل عمد بیانگر آن بود که جوان 32 ساله در شب نشینی شبانه در حالی با 9 ضربه چاقو مجروح شده بود که چند تن از دوستان وی بساط مشروب خوری پهن کرده بودند.

بنا بر این گزارش، درحالی که گروه ویژه ای از افسران اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی سروان منفرد(افسر پرونده) رصدهای اطلاعاتی را برای دستگیری متهم به قتل فراری (ضارب)آغاز کرده بودند، سرنخ هایی از پرونده های دیگر متهم به دست آمد که در نزاع و درگیری با سلاح سرد تحت تعقیب قرار گرفته بود.

در همین حال بررسی ها برای شناسایی مخفیگاه «بهنام-ک» معروف به رسول همچنان ادامه داشت که وی اواخر فروردین خود را به شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب (شعبه ویژه پرونده های جنایی) معرفی کرد اما بررسی های دقیق مقام قضایی نشان داد که رضایت برخی از ورثه قانونی نبوده است و بدین ترتیب برخی از اولیای دم با حضور در شعبه ویژه قتل عمد، درخواست قصاص کردند.

درحالی که خبر تسلیم شدن متهم به قتل با عنوان «قاتل در باران آمد» روز بیست و هفتم فروردین در روزنامه خراسان به چاپ رسیده است، متهم نیز روز گذشته صحنه جنایت را در حضور قاضی دکتر صفری بازسازی کرد و به تشریح جزئیات این جنایت تکان دهنده پرداخت؛ بنا بر این گزارش، در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا سروان منفرد(افسر پرونده) خلاصه‌ای از محتویات این پرونده جنایی را شرح داد و سپس با دستور قضایی روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج