Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری" فردا"، از امروز(۲۰ مهر) همزمان با روز بزرگداشت حافظ در مدارس کرمانشاه آغاز شد.

علی صیدمحمدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در حاشیه مراسم افتتاح این جشنواره در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این جشنواره در رده سنی دانش‌آموزی و در بیش از 70 رشته فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد که دارای چهار مرحله مدرسه ای، شهرستانی، استانی و کشوری است که برگزیدگان هر مرحله به مرحله بعد راه پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدمحمدی اضافه کرد: این جشنواره در بخش های مختلف هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، ادبی پژوهشی و هنرهای آوایی برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با دعوت از دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی بوده و امیدواریم این جشنواره بتواند در جهت ارتقای مهارت های دانش آموزان گام های مثبتی بردارد.

وی سپس با اشاره به استعدادهای بالقوه دانش آموزان در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری اظهار کرد: دانش آموزان استعدادهای مختلفی دارند که باید در مدارس جهت شکوفایی این استعدادها تلاش شود.

وی یادآور شد:  جشنواره‌ فرهنگی هنری فردا زمینه ساز کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان می شود.

صیدمحمدی با بیان اینکه سال گذشته 150 هزار نفر از دانش‌آموزان استان در جشنواره فرهنگی و هنری فردا شرکت کردند، گفت: پیش بینی می شود امسال تعداد دانش آموزان شرکت کننده  در این جشنواره در مرحله مدرسه ای به 190 هزار دانش‌آموز برسد.

ادامه این مراسم با رونمایی از پوستر چهلمین جشنواره فرهنگی هنری "فردا" همراه بود.

در پایان از 16 دانش آموزی که سال گذشته در جشنواره فرهنگی هنری فردا رتبه برتر کشور را به دست آورده بودند، تجلیل شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جشنواره دانش آموزان مدارس كرمانشاه جشنواره فرهنگی فرهنگی و هنری دانش آموزان فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی جعفری صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی در سمنان، با اشاره به خدمات حمایتی این نهاد در سراسر کشور، گفت: هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست.

وی با بیان اینکه ورودی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد به مدارس استعدادهای درخشان در سال تحصیلی جدید ۷۰ درصد رشد داشته است، تاکید کرد: ورود دانش آموزان کمیته امداد به مدارس نمونه دولتی سه برابر شده است.

معاون کمیته امداد با بیان اینکه مؤسسات آموزشی برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد به همکاری گرفته شده‌اند، تاکید کرد: از ترک تحصیل بیش از پنج هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد جلوگیری شده است.

جعفری با بیان اینکه دو هزار پشتیبان تلفنی برای کنکورهای تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشور در حال فعالیت هستند، افزود: تلاش داریم که از ظرفیت‌های خوب کمک آموزشی برای دانش آموزان تحت حمایت بهره مند شویم.

کد خبر 6062669

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست