Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان با برگزاری نهمین دوره انتخابات برگزیده شدند. - اخبار استانها -

ابوالقاسم سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی اظهار داشت: این انتخابات روز گذشته از ساعت 8 صبح تا 8 شب به صورت الکترونیکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در پایان زمان رأی‌گیری که با مشارکت فعال مهندسان استان آذربایجان شرقی انجام گرفت و براساس بیشترین آرای ماخوزه اعضای اعضای اصلی و علی البدل رشته‌های هفتگانه هیئت مدیره این سازمان انتخاب شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با تشریح نتایج رشته عمران خاطرنشان کرد: در گروه عمران به ترتیب احمد طالب‌نژاد ایرانی، علی ابراهیم‌زاده، محمد خانی، بهلول تقی‌زاده، احمدرضا محقق و یعقوب رونقی به عنوان اعضای اصلی و سید صادق موسوی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی افزود: در رشته نقشه برداری نیز  ابوالفضل رنجبر به عنوان عضو اصلی و شهرام بایبوردی به عنوان عضو علی البدل این رشته انتخاب شدند و همچنین در رشته ترافیک علیرضا معتمدنیا به عنوان عضو اصلی و اسحاق رسولی سرابی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

وعده بررسی تخلفات احتمالی در تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات نظام مهندسی تهرانسازمان نظام مهندسی کشاورزی در احیا مأموریت‌های جهاد سازندگی همکاری می‌کندانتقاد نماینده مجلس به رویکرد راه و شهرسازی تهران؛‌ آقای وزیر نگذارید دلسوزان نظام مهندسی دلسرد شوند

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در گروه تأسیسات و رشته برق رؤیا صادقی نهر و محمدعلی توکلی قاضی جهانی به عنوان اعضای اصلی و حسین علمی به عنوان عضو علی‌البدل و در رشته مکانیک شهرام کاشانی اصل به عنوان عضو اصلی و ناصر یاسائی به عنوان عضو علی البدل برگزیده شدند.

سلطانی یادآور شد: در گروه معماری و شهرسازی و در رشته معماری رضا دیزجی، شهاب آدم نوه سی و بیتا باقری به عنوان اعضای اصلی و محمدرضا پاکدل فرد به عنوان عضو علی البدل و در رشته شهرسازی مهدی علیلو به عنوان عضو اصلی و نادر بقایی مهر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی در پایان گفت: داوطلبان شرکت در این انتخابات در صورت وجود هر گونه اعتراض و شکایت در این انتخابات می‌توانند از امروز تا  پنجشنبه 22 مهرماه موارد خود را به صورت کتبی به دبیرخانه محرمانه اداره کل راه و شهرسازی استان واقع در سربالایی ولیعصر تبریز ارائه دهند.

انتهای پیام/114/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی راه و شهرسازی اعضای اصلی نظام مهندسی انتخاب شدند عضو اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور

براساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه ملحق و به‌عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر (برای سرمربیگری تیم تراکتور) و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادر فنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

 

حمید مطهری بعدازظهر امروز (چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر حمید مطهری و سایر اعضای کادر فنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی موردنظر در اسرع وقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲