Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهمترین اخبار ورزشی چهارمحال و بختیاری طی 72 ساعت گذشته را مرور می‌کنیم.

تکرار تاریخ سازی «یکتا جمالی»؛ نقره جهان به دختر ایرانی رسید

یکتا جمالی کاپیتان تیم وزنه‌برداری دختران ایران در رقابت‌های دسته ۸۱ کیلوگرم نوجوانان جهان در جده عربستان مدال نقره گرفت.

اعزام تیم جودو بانوان چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های کشوری 

تیم جودو بانوان استان در رده سنی نوجوانان با ترکیب ملیکا شاه بیگی سامانی، ریحانه حیدری بنی، الهه سلیمی بنی، زهرا عسگری سوادجانی در مسابقات کشوری این رشته حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان کشور از ۱۶ لغایت ۱۹مهرماه در تهران برگزار شد و راضیه سلیمی بنی به عنوان سرمربی و مریم احمدی بنی به عنوان سرپرست، تیم استان را در این مسابقات همراهی کردند.

حضور دختران والیبالیست استان در اولین مرحله از انتخابی تیم ملی نوجوانان

رئیس هیات والیبال استان از دعوت ۶ بازیکن به مرحله اول انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر خبر داد و گفت: مهشید موسویان، حدیث صادقی، هانیه مومنی، زهرا شیرانی، ماهرخ شجاعی و آیدا رحیمی ۶ بازیکن دعوت شده به اولین مرحله تست انتخابی تیم نوجوانان دختر هستند.

اکبریان افزود: این اردو در هفته پایانی مهر‌ماه برگزار می‌شود و دعوت‌شدگان می‌بایست اقدامات لازم جهت هماهنگی با هیات والیبال استان را انجام دهند.

دختران فوتبالیست ملی‌پوشان شهرکرد حریف خود را گلباران‌ کردند

تیم ملی‌پوشان شهرکرد نماینده استان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، با نتیجه قاطع 8 بر صفر تیم طلایی پوشان شهرضا قهرمان مسابقات لیگ استان اصفهان را در هم کوبید.

تیم ملی‌پوشان شهرکرد در حال انجام تمرینات آمادگی پیش فصل جهت حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور است.

مسابقات جودو قهرمانی کشور با همکاری مربی چهارمحالی برگزار می‌شود

صادق رضایی با دعوت فدراسیون جودو، برای برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور عازم تهران می‌شود.

صادق رضایی سابقه دبیری هیات استان، ریاست هیات جودو شهرستان شهرکرد، عنوان مربی و داور ممتاز ملی کشور را به همراه خود دارد و مسئولیت کمیته مسابقات و لیگ استان را نیز بر عهده دارد که رقابت‌های قهرمانی جودو کشور به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و از این استان ۳ تیم دختران و پسران نیز عازم تهران خواهند شد.

دعوت از غزاله بنی طالبی جهت حضور در اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان

از غزاله بنی‌طالبی بازیکن شایسته بومی استان، جهت حضور در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور دعوت به عمل آمده است که این اردو تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد.

دعوت ۴ والیبالیست چهارمحال و بختیاری به دومین اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان پسر

حامد امراللهی، حسین زینلی، محمد حسین ادیبی و حسین احمدی با دعوتنامه رسمی فدراسیون والیبال به دومین مرحله گزینش بازیکنان تیم ملی نوجوانان پسر دعوت شدند.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از حضور در چهارمحال و بختیاری در خردادماه سال جاری و انجام تست‌های استعدادیابی از نوجوانان استان، حسین احمدی در پست دفاع کننده سرعتی، حسین زینلی و محمد حسین ادیبی در پست پاسور و حامد امراللهی در پست پشت خط زن را به دومین مرحله گزینش بازیکنان به تیم ملی دعوت کرد.

گفتنی است، این مرحله از اردوی تیم ملی در سالن فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار‌ می‌شود و بر این اساس، بازیکنان انتخابی پست پاسور می‌بایست ۲۰ مهرماه خود را به کادر فنی این تیم معرفی کنند.

کماندار چهارمحالی در مسابقات پارا تیروکمان کشور بر سکوی دوم ایستاد

مسابقات پارا تیروکمان کشور در ۲ بخش ریکرو و کامپوند با حضور ۴۰ ورزشکار از سراسر کشور روز شنبه ۱۷ مهرماه در تهران برگزار شد که علی‌اصغر فتاحی فرادنبه از استان مدال نقره را از آن خود کرد.

از استان چهارمحال و بختیاری علی‌اصغر فتاحی و شاهرخ زمانی از بروجن به عنوان ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور داشتند همچنین الهه کاویانی به عنوان داور و حمید براتیان به عنوان سرپرست تیم استان را همراهی کردند.

هدف از برگزاری این رقابت‌ها انتخاب کمانداران برتر برای پیوستن به اردوی تیم ملی به منظور آماده‌سازی و حضور پرقدرت در رقابت‌های جهانی به میزبانی دبی است.

 برگزاری مسابقات استعدادیابی دوومیدانی در بروجن

رقابت‌های استعدادیابی دوومیدانی در ۲ بخش دختران و پسران در رده سنی ۱۴ و ۱۵ سال با حضور بیش از ۴۰ ورزشکار از شهرهای بلداجی، گندمان، فرادنبه، سفیددشت و نقنه شهرستان بروجن در مواد ۶۰ متر سرعت، ۶۰۰ متر نیمه استقامت، پرش جفت و پرتاب وزنه در روزهای ۲۹ تا ۳۱ شهریور در شهرهای مذکور برگزار شد.

قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات جودو قهرمانی کشور

داوود نیکبخت داور استان چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان جودو که از روز چهارشنبه 14 مهرماه در تهران برگزار شد، به عنوان داور حضور داشت.

همچنین رقابت‌های قهرمانی جودو کشور به مدت یک هفته ادامه داشت و از این استان ۳ تیم دختران و پسران نیز عازم تهران شدند لازم به ذکر است نیکبخت علاوه بر سابقه قضاوت در لیگ‌های مختلف، کسب عنوان داور برتر جودو کشورمان را نیز در پرونده خود دارد.

حضور کاراته‌کاران استان در مسابقات قهرمانی کشور

ورزشکاران استان در ۲ بخش دختران و پسران در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی حضور دارند که این مسابقات تحت عنوان جام امام علی(ع) در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید در بخش پسران طی روزهای ۱۷ الی ۲۰ مهر و دختران طی روزهای ۲۱ الی ۲۳ مهرماه در استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/68032

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی نوجوانان بانوان جودو فوتبال بانوان چهارمحال و بختیاری تیم ملی نوجوانان دختران و پسران اردوی تیم ملی تهران برگزار انتخابی تیم برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی