Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:11:17 GMT

امنیت و تولید از محورهای اساسی کشور هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۴۱۹۷

امنیت و تولید از محورهای اساسی کشور هستند

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در چهارمین روز از هفته ناجا و در همایش امنیت و صنعت از مسیر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار داشت: کشور ما امروز با داشتن یک نیروی انتظامی مقتدر در داخل و ارتش و سپاه در مرزها، توانسته امنیت مطلوبی را در بین کشورهای منطقه برای خود ایجاد کند، اگرچه دشمنان در ۴۰ سال گذشته خطرات و ناامنی های زیادی را برای ما ایجاد کرده اند تا جایی که رژیم صهیونیستی به طور اختصاصی یک سازمان اطلاعاتی در حاشیه کشورهای پیرامونی برای ما ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح امروز امنیت خوب و مثال زدنی ای را در کشور ایجاد کرده است،افزود: نیروی انتظامی نیز با ایجاد بسترهای مناسب و پلیس های تخصصی در حوزه امنیتی، به خصوص اقتصادی همکاری نزدیکی را با صنعتگران و تولیدکنندگان داشته و با همفکری و همکاری این بخش امنیت پایدار را نیز برقرار کرده است.

جمالی پور با اشاره به نقش اتحاد و انسجام در تامین امنیت،خاطرنشان کرد: از آنجا که سرمایه از درون انسجام، وحدت و همکاری شکل می گیرد خوشبختانه امروز هیچ اختلاف سلیقه و نظری بین مسوولان در استان ما دیده نمی شود رسیدن به امور مردم در سرلوحه کارهایمان قرار دارد.

وی با اشاره به جایگاه مهم قزوین در حوزه صنعت و کشاورزی و برخورداری این استان از یک بخش خصوصی توانمند که به امنیت اقتصادی و رفاه این استان کمک کرده است، اضافه کرد: بخواهیم به یک امنیت و رفاه پایدار برسیم، پایه آن باید مردم و بخش خصوصی هستند.

استاندار قزوین دولتی کردن اقتصاد را بزرگترین خیانت به مردم دانست و گفت: مردم باید همواره از خدمات بخش خصوصی بهره مند باشند و وظیفه دولت نیز در این راه تسهیل گری در امور و برداشتن موانع موجود برسر راه مسایل اقتصادی است.

وی همچنین مشارکت مردم در تامین امنیت را ضروری برشمرد و اضافه کرد: یکی از جاهایی که همه آحاد جامعه باید در آن مشارکت عمومی و جدی داشته باشند، ایجاد امنیت است و دولت نیز با تسهیل گری در کنار بخش خصوصی و مردم باید شرایط این موضوع را در جامعه فراهم آورند.

جمالی پور، اولویت استان را در حمایت از طرح های توسعه ای دانست و افزود: هر واحد تولیدی که دارای طرح توسعه باشد مورد حمایت ما قرار دارد و هیچ دستگاهی نیز حق مانع تراشی بر سر این راه را ندارد و در حمایت از تولید هیچ عذری را از دستگاه ها نمی پذیریم.

استاندار قزوین، قدرت یک کشور را در پیشتیبانی نیروهای داخلی از یکدیگر دانست و اظهار داشت: خدای ناکرده نباید با ایجاد تفرقه و نفاق برعلیه یکدیگر سخن بگوییم بلکه باید ظرفیت های خود را به فرصت تبدیل کرده و دشمنان خود را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام سازیم.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از پنج تولیدکننده و صنعتگر برتر استان، حاضران از نمایشگاه صنایع، معاون و کشاورزی نیروی انتظامی بازدید کردند.

برچسب‌ها ایرنا هفته ناجا استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا هفته ناجا استان قزوین ایرنا هفته ناجا استان قزوین استانداری قزوین بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در نشست با انجمن کارفرمایی صنایع کانی غیرفلزی استان قزوین اظهار کرد: حوزه کانی یکی از بخش های پر رغبت و مزیت دار برای استان است و باید در اولویت حمایت بخش های حاکمیتی قرار گیرد.

وی افزود: در راستای به حداقل رساندن مشکلات این واحدها از مدیران این شرکت ها انتظار می رود مشکلات خود را مطرح کنند و نگذارند این مشکلات مزمن شود.

اعلایی گفت: رفع ناترازی انرژی به ویژه برق یکی از مشکلات و مطالبات جدی تولیدکنندگان است که قرار شد در جلسه ای به ریاست معاون اقتصادی استاندار با انجمن های صنعتی و تولیدی این موضوع مورد تدبیر قرار گیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: سرمایه گذاری در تولید برق هم یکی از موضوعات راهگشا در این حوزه است و شرکت ها در این زمینه هم می توانند ورود کنند و از ظرفیت هایی مثل مزایای شهرک انرژی خورشیدی بهره مند شوند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تولید اظهار کرد: یکی از شقوق مشارکت مردم در تولید، بهینه سازی مصرف انرژی از سوی مردم و به طبع آن قطع نشدن برق واحدهای تولیدی و افزایش تولید است که بسیار موثر است و امیدواریم مردم استان در این زمینه نهایت همکاری را به خصوص در ایام پیک مصرف برق داشته باشند.

در این نشست تعدادی از اعضای حاضر در جلسه به بیان مهم ترین مطالبات و دغدغه های خود پرداختند.

گفتنی است؛ این نشست به میزبانی واحد صنعتی کاشی الوند برگزار شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896710

دیگر خبرها

  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • برگ برنده ایران در تامین امنیت غذایی/انبارها پُر از کالاست
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایجاد امنیت در کشور است