Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم گفت که در دیدارش با رئیس مجلس شورای ملی سوئیس به ظرفیت‌های منحصر به فرد ⁧‫کشور‬⁩ برای جلب سرمایه‌گذاری خارجی در بخش کشاورزی، از جمله در حوزه شیلات و آبزیان متناسب با ظرفیت دریایی اشاره و اعلام آمادگی کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:
«در دیدار با رئیس مجلس شورای ملی سوئیس مطرح کردم که مردم ایران ذهنیت خوبی نسبت به سوئیس دارند و این کشور را به عنوان کشوری بی‌طرف که به خوبی توانسته است در مناسبات فی ما بین ایفای نقش کند، می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد تا در حوزه فعالیت کمیسیون‌های تخصصی ارتباط بر مبنای برد - برد را بین دو کشور ایجاد کند. در زمینه آموزش و ترویج کشاورزی مدرن، ظرفیت مناسبی در مقایسه با کشورهای منطقه داریم و استادان ایرانی، کرسی‌های علمی بسیار زیادی را در کشورهای آسیایی و اروپایی تصاحب کرده‌اند. به ظرفیت‌های منحصر به فرد ⁧‫ایران‬⁩ عزیز برای جلب سرمایه‌گذاری خارجی در بخش کشاورزی، از جمله در حوزه شیلات و آبزیان متناسب با ظرفیت دریایی اشاره و اعلام آمادگی کردم.»
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز روز گذشته(19 مهر) در ساختمان بهارستان میزبان آنداراس اییبی، رئیس مجلس شورای ملی سوئیس بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس شورای ملی سوئیس درباره مباحث مختلف پیرامون دو کشور با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس کمیسیون کشاورزی رئیس مجلس شورای ملی سوئیس رئیس مجلس شورای ملی سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی

 
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی و لزوم داخلی‌سازی در این بخش، گفت که تا یک ماه آینده باید در آیین‌نامه اسقاط خودروهای فرسوده بازنگری شود.

به گزارش ایسنا، نصرالله پژمانفر امروز در حاشیه جلسه وزیر صمت با کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: باتوجه به حجم بالای خودروهای فرسوده، باید برای اسقاط این خودروها برنامه داشته باشیم. در همین راستا مقرر شد در یک ماه آینده وزارت صمت برنامه‌های خود را در رابطه با اسقاط خودروهای فرسوده، ارتقای ایمنی خودروهای تولیدی در پلتفرم‌های جدید، کاهش ارزبری خودروهای مونتاژی و حمایت از ناوگان حمل و نقل داخلی را به این کمیسیون ارائه کند.

دیگر خبرها

  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات ارزی کاهش خواهد یافت