Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته خبری "سرزمین خیال" همراه با روز‌های سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، از آنچه در جشنواره 34 میگذرد، خبر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، در چهارمین روز از برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، خلوت‌ترین روز این دوره از جشنواره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو اکران ویژه فیلم تیام و میام صخره ها و همچنین اکران فیلم "بام بالا" در پردیس سینمایی ساحل اکران شد. در ادامه دو فیلم "تیام" و "میان صخره ها" با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به سمت نشست خبری و نقدش رفت.

همچنین برنامه "با ما به جشنواره بیا" در باغ نور اصفهان برگزار شد و در ادامه این روز دو فیلم "بام بالا" و "یدو" برای ناشنوایان در سینما فلسطین اصفهان به اکران درآمد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جشنواره بین المللی فیلم درآمد فلسطین کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074531 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی