Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرمانده سپاه نهاوند گفت: ۶۶۵ بسیجی در طرح شهید سلیمانی در شهرستان نهاوند به شهروندان خدمات‌رسانی کردند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی مختاری روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی ۴۱ ایستگاه صلواتی برای نام‌نویسی در سامانه واکسن طی هفته دفاع مقدس در نهاوند تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه چهارهزار و ۴۸۵ نفر برای واکسن ثبت‌نام شد و به سه‌هزار و ۲۸۵ نفر که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجه بودند تذکر داده شد.

مختاری با بیان اینکه برای اجرای طرح شهید سلیمانی ۶۶۵ نفر از بسیجیان به‌صورت داوطلبانه با سپاه ناحیه نهاوند همکاری داشتند، تصریح کرد: در این طرح از ۱۹۳ مورد از خانواده‌های کرونایی سرکشی به عمل آمد و علاوه بر کنترل وضعیت جسمانی آن‌ها آموزش‌های لازم به آن‌ها داده شده است.

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه حمایت‌های مالی و معیشتی از خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و گفت: توزیع ۵۵۲ بسته معیشتی، ۹هزار و ۳۹ پرس غذای گرم و ذبح ۱۱ راس گاو و گوسفند و توزیع گوشت آن در بین نیازمندان از اقدامات انجام شده در هفته دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: با توجه به نیاز اساسی بیماران کرونایی به کپسول اکسیژن، بیش از ۱۵ میلیون تومان برای خریداری کپسول اکسیژن و نزدیک به ۳۹ میلیون تومان نیز برای تهیه بسته‌های مومنانه جمع‌آوری شده است.

مختاری در خصوص کمک به دانش آموزان نیازمند، یادآوری کرد: همچنین با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و شناسایی دانش‌آموزان کم‌برخوردار تعداد ۲۹۱ بسته لوازم‌التحریر و ۷۸ دست پوشاک خریداری و بین این دانش آموزان توزیع شد.

وی به دیگر اقدامات در طرح سردار سلیمانی پرداخت و تاکید کرد: در بحث سلامت و بهداشت نیز دوهزار و ۷۸۳ بسته بهداشتی و هزارعدد ماسک توزیع و برای بیمارانی که در بحث خرید دارو مشکل داشتند ۳۹ بسته دارویی خریداری شد.

فرمانده سپاه نهاوند در خاتمه اضافه کرد: بسیج و سپاه ناحیه نهاوند همچون گذشته در هر زمانی در کنار مردم خواهد بود و تا پایان این ویروس کرونا بیش از گذشته در صحنه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمک مؤمنانه استانی شهرستانها طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: ۲۷۴ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات در بندرعباس جمع آوری شد که از این میزان ۲۶۳ میلیون تومان زکات فطریه عام و سادات و ۱۱ میلیون تومان کفاره عمد و غیر عمده بوده است.

وی افزود: مبلغ جمع آوری شده به حساب نیازمندان و خانواده‌های ایتام واریز شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: در راستای کمک به معیشت محرومین نیز بیش از ۳۴ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان، در قالب پخت و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع بسته‌های افطاری ساده و بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

مسیح الله مرادی افزود: در مجموع ۱۵۸ هزار و ۱۱۰ پرس غذای گرم، ۱۹۹ هزار و ۳۸۱ بسته افطاری ساده و بیش از هزار و ۲۶۰ بسته معیشتی، در ماه رمضان امسال بین نیازمندان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر