Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:13:40 GMT

۵۹ بیمار جدید کرونایی در کرمان بستری شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۶۱۱۱

۵۹ بیمار جدید کرونایی در کرمان بستری شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی عصر سه شنبه در خصوص آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ اظهار کرد: در حال حاضر موارد بستری قطعی ۳۲۸ مورد است.

وی وضعیت موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان را اینگونه تشریح کرد: هم اکنون در کرمان ۱۸۷ نفر، رفسنجان ۳۳ نفر، جیرفت ۲۵ نفر، بم ۱۴ نفر و سیرجان ۶۹ نفر به علت ابتلاء به کرونا بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی بیان کرد: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان ۴۰ هزار و ۵۲۱ نفر است.

وی موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته را ۵۹ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۴ مورد مربوط به کرمان، ۲ مورد مربوط به رفسنجان، هشت مورد مربوط به جیرفت، ۲ مورد مربوط به بم و ۱۳ مورد مربوط به سیرجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر است که همگی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.

وی بیان کرد: سن فوتی‌ها بین ۱۹ تا ۹۱ سال گزارش شده است.

شفیعی بیان کرد: مجموع جانباختگان ناشی از ابتلاء به کرونا در استان کرمان ۴ هزار و ۸۰۶ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۶۷۳ هزار و ۳۳۱ نفر واکسن نوبت اول و ۷۷۲ هزار و ۷۶۰ نفر هم واکسن نوبت دوم را دریافت کرده اند.

کد خبر 5326081

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی شفیعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ویروس کرونا بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه هفته ناجا خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی گرگان شیوع کرونا عکس استانها ایلام سیدابراهیم رئیسی مورد مربوط استان کرمان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟