Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور در بدو ورود به ایروان گفت: سیاست کلی نظام تقویت روابط با کشور‌های همسایه است و ارمنستان همواره‌ای همسایه‌ای خوب برای ایران بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور روز سه‌شنبه بیستم مهرماه در صدر هیئتی از مسئولان قوه قضاییه، با استقبال سفیر کشورمان در ایروان و معاون دادستان جمهوری ارمنستان وارد ایروان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور در بدو ورود به ایروان با اشاره به روابط دوستانه و حسن همجواری دو کشور اظهار کرد: سیاست کلی نظام تقویت روابط با کشور‌های همسایه است و ارمنستان همواره‌ای همسایه‌ای خوب برای ایران بوده است.

وی اظهار کرد: دو کشور در حوزه قضایی روابط و همکاری نزدیکی دارند و در این سفر که به دعوت آقای داوتیان دادستان کل جمهوری ارمنستان انجام می‌شود، راه‌های ارتقاء روابط به‌ویژه در حوزه قضایی و حقوقی پیگیری خواهد شد؛ همچنین وضعیت آلودگی رود ارس از جمله نگرانی‌های ما بوده است که در این سفر آخرین تحولات و نتایج اقدامات طرف ارمنی برای رفع این نگرانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دادستان کل کشور در سفر سه روزه به ارمنستان با آقای پاشینیان نخست وزیر و تعداد دیگری از مقامات ارشد از جمله رئیس مجلس و وزیر دادگستری ارمنستان دیدار و درباره موضوعات مختلف از همکاری‌های قضایی و حقوقی، اجرای توافقات دوجانبه پیشین، همکاری در مبارزه با جرایم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر و همچنین پیگیری وضعیت زندانیان ایرانی در ارمنستان رایزنی خواهد کرد./ میزان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید دادستان اصفهان بر رعایت حرمت ماه رمضان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم کشور کرده و یکی از شهرهای شهیدپرور کشور محسوب می‌شود، از این‌رو حفظ حرمت ماه مبارک رمضان باید مورد توجه قرار گیرد و هنجارهای اجتماعی نیز رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمحمد موسویان امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در ایام نوروز شاهد برخی جرایم در باغ فدک بودیم، اما نبود این موضوعات در وضعیت فعلی، نشان‌دهنده زحمات تمام دستگاه‌ها است.

وی افزود: مسافران و گردشگران آشنایی زیادی با باغ فدک اصفهان دارند، از این‌رو خدمات را باید با کیفیتی ارائه دهیم تا خاطرات خوبی برای مسافران نوروزی این کلان‌شهر رقم بخورد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تاکید کرد: جلسات ستاد خدمات سفر این کلان‌شهر از پنج ماه پیش از نوروز سال جاری برگزار شد و با مصوباتی همراه بود، از این‌رو تمام مصوبات باید اجرایی شود و تمام دستگاه‌ها نیز باید به وظایف خود رسیدگی کنند.

موسویان ادامه داد: با توجه به اینکه این کلان‌شهر در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی بسیاری از سراسر کشور است، به تمام مسافران و شهروندان توصیه می‌شود تا تمام قوانین را رعایت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم کشور کرده و یکی از شهرهای شهیدپرور کشور محسوب می‌شود، از این‌رو حفظ حرمت ماه مبارک رمضان باید مورد توجه قرار گیرد و هنجارهای اجتماعی نیز رعایت شود.

کد خبر 739410

دیگر خبرها

  • لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند
  • پاشینیان: برخی حلقه‌های قره‌باغ امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • پاشینیان: ایروان دولت در تبعید قره‌باغ را به رسمیت نمی‌شناسد
  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • تاکید دادستان اصفهان بر رعایت حرمت ماه رمضان
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • کلمبیا: اگر به قطعنامه شورای امنیت عمل نشود، کشور‌ها باید روابط خود با اسرائیل را قطع کنند