Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@20:49:54 GMT

سریال 90 شبی شبکه سه در آستانه تولید

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۶۷۶۹

سریال 90 شبی شبکه سه در آستانه تولید

پیش تولید سریال 90 شبی «پلاک 13» به کارگردانی آرش معیریان آغاز شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، پیش تولید سریال 90 شبی «پلاک 13» به کارگردانی آرش معیریان آغاز شد.

سریال «پلاک 13» به تهیه کنندگی سعید ثنائی و کارگردانی آرش معیریان تازه‌ترین سریال شبکه سه سیما است که قرار است به زودی جلوی دوربین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شبکه سه سیما که پیش از این نیز سابقه پخش سریال‌های 90 شبی پرمخاطبی مانند شب‌های برره، زیر آسمان شهر و... را دارد، قرار است این بار سریال 90 شبی «پلاک 13» را با مضمون طنز خانوادگی تولید و روانه آنتن کند.

نگارش سریال پلاک 13 را که محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما است امیر ابیلی به همراه محمدحسن رعیت پور، حامد آبکنار و مسعود غزنچایی برعهده دارند و بازیگران آن نیز که جزو بازیگران خاطره ساز سریال‌های طنز تلویزیون هستند در روز‌های آینده اعلام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال تلویزیونی شبکه سه سیما صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سریال 90 شبی شبکه سه پلاک 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: چهار فیلم کوتاه داستانی امسال با موضوع اجتماعی در این دفتر تولید و آماده نمایش شده است.

رحیم بایزیدی افزود: این فیلم ها شامل دوراهی، ژیان، سکالا و پاک کن هستند که فیلم سازان جوان مهابادی آنها را تولید کرده اند.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم کوتاه داستانی "دوراهی" با موضوع پسر بچه ای که مادرش مسئولیت خرید وسایل خانه را به وی می دهد، به نویسندگی و کارگردانی "شیدا فرجاد" و فیلم‌کوتاه داستانی " ژیان" با موضوع پاکبانی که برای تسکین رنج‌ ها و آرامش خود راهی برای خود می‌یابد، به نویسندگی و کارگردانی "محمد ادیب خضر زاده" تولید شده است.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: همچینن فیلم کوتاه داستانی" سکالا" با موضوع ازدواج و روایت جوانی که برای خواسته های همسر آینده اش تلاش می‌کند به نویسندگی کامیار قادری و علی امینی نیا و کارگردانی "کامیار قادری" تولید شده است.

بایزیدی افزود: فیلم کوتاه "پاک کن" هم داستان‌ مردی را روایت می‌کند که درحال تکمیل‌کردن و نوشتن ‌رمان است که طی ‌یک اتفاق زندگی وی دچار تحول می‌شود که نویسندگی و کارگردانی این اثر را "علی امینی نیا" انجام داده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۲ فیلم کوتاه داستانی با موضوعهای مختلف در این دفتر تولید شده‌ بود.

دیگر خبرها

  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»