Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@21:20:26 GMT

رضایی: نیمه نهایی بازی مرگ و زندگی است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۷۰۶۵

رضایی: نیمه نهایی بازی مرگ و زندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سعید رضایی پس از پیروزی فولاد سیرجان برابر دایموند فود تایلند در آخرین روز مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، افزود: همانطور که پیش بینی می‌شد به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کردیم.

وی درباره بازی با دایموند فود، گفت: این بازی فرصت خوبی بود تا از بازیکنانی که در دیدارهای قبلی استفاده نکردیم، استفاده کنیم تا آن‌ها هم در سطح آمادگی مناسب و مطلوب قرار گیرند و اگر نیاز شد در دو دیدار باقی مانده به تیم کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فولاد سیرجان، تصریح کرد: تیم دایموند چیزی برای از دست دادن نداشت. این تیم در ست دوم با توجه به اشتباهات بازیکنان ایران جرات بازی بهتر را پیدا کرد و بازی بسیار خوب و بدون ترس انجام داد تا جایی که در ست سوم فاتح میدان شد. البته توان والیبال ایران قطعا بالاتر از تایلند است و می‌توانستیم سه بر صفر پیروز میدان باشیم.

وی در خصوص بازی نیمه‌نهایی تیم فولاد سیرجان برابر ناخون راتچاسیما، گفت: بازیکنان والیبال ایران همیشه در مسابقات سخت بازی خوبی از خودشان به نمایش گذاشته اند. بازی پنج‌شنبه قطعا بازی مهم و مرگ و زندگی خواهد بود و به طور حتم با تمام توان به مصاف حریف خواهیم رفت تا انشاءالله بهترین نتیجه کسب شود.

رضایی در پایان درخصوص مصدومیت محمد صادقی دریافت کننده تیم فولاد سیرجان که در پایان ست نخست مسابقه با دایموند فود دچار مصدومیت شد، گفت: خوشبختانه مصدومیت وی به خوبی کنترل شد و انشاءالله شرایط بازی در دیدارهای بعدی را خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید رضایی والیبال تیم والیبال فولاد سیرجان سعید رضایی والیبال فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند چلسی را در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبند، گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، گل‌هایی که زدیم، بسته نگه داشتن دروازه‌مان و به طور کلی چیزی که با هواداران‌مان تجربه کردیم، شب جادویی بود.

وی افزود: بازی را واقعاً خوب شروع کردیم، بسیار مصمم بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه چلسی خلق کردیم. در ادامه کمی نامنظم بودیم و یکی دو توپ را در مناطق خطرناک لو دادیم، موقعیت‌هایی که چلسی می‌تواند شما را تنبیه کند. در نیمه دوم اما منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در خط حمله همان تهدید همیشگی را داشتیم و بابت به ثمر رساندن پنج گل و بسته نگه داشتن دروازه مقابل این تیم، به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از هواداران این تیم بابت ایجاد جو فوق‌العاده در دربی شب گذشته لندن، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از این برد لذت می‌بریم، حالا کمی استراحت می‌کنیم و از چهارشنبه آماده‌سازی خود را برای بازی با تاتنهام آغاز خواهیم کرد.

آرسنال با این برد 77 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، این در حالی است که لیورپول با 74 امتیاز و یک بازی کمتر جایگاه دوم را در اختیار  دارد و منچسترسیتی هم با 73 امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)