Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تیم فوتبال ژاپن در دیدار خانگی مقابل استرالیا به برتری ارزشمند دو بر یک رسید تا امیدش را برای صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۲ افزایش دهد.

 امروز (سه‌شنبه) در هفته چهارم از مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ و در گروه B آسیا، ژاپن در «سایتاما» میزبان استرالیا بود و در پایان دیداری تماشایی به پیروزی دو بر یک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در حالی آغاز شد که سامورایی‌ها تنها سه امتیاز اندوخته داشتند و استرالیا نیز با ۳ بُرد متوالی مقتدرانه در صدر جدول قرار داشت.

ژاپن که نیاز مبرم به برتری داشت این بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه هشتم توسط «تاناکا» ‌ به گل دست یافت.

در ادامه نیمه نخست تیم استرالیا ۲ فرصت خوب برای جبران داشت که با بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت.

نجات سامورایی‌ها؛ برتری ارزشمند ژاپن مقابل استرالیا

در دقیقه ۶۷ داور به سود استرالیا پنالتی اعلام کرد که لحظاتی بعد با استفاده از سیستم VAR مشخص شد خطای مدافع ژاپن پشت محوطه جریمه رخ داده و داور نیز پنالتی را لغو کرد اما «هروستیچ» همین ضربه آزاد را با شوتی تماشایی و مهارنشدنی به گل تساوی تبدیل کرد.

در دقیقه ۷۵ «مت رایان» دروازه‌بان استرالیا با ۲ واکنش عالی متوالی ناجی تیمش شد.

در دقیقه ۸۵ پاس عالی «یوشیدا» مدافع و کاپیتان ژاپن به «تاکوما آسانو» رسید که ضربه او با واکنش ناقص «رایان» همراه شد و توپ روی خط دروازه میهمان فرود آمد و در ادامه «عزیز بهیچ» مدافع استرالیا در دفع توپ اشتباه عجیبی انجام داد و دروازه خودی را باز کرد تا سامورایی‌ها به گل دوم و برتری دست یابند.

نجات سامورایی‌ها؛ برتری ارزشمند ژاپن مقابل استرالیا

ژاپن با این پیروزی به امتیاز ۶ رسید اما همچنان در رتبه سوم جدول باقی ماند. استرالیا هم در امتیاز ۹ ماندگار شد.

در دیگر دیدارهای این گروه و از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب، عمان با هدایت «برانکو ایوانکوویچ» میزبان ویتنام است و از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه، عربستان که با هدایت «هروه رنار» شرایط بسیاری خوبی دارد پذیرای چین خواهد بود.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مقابل استرالیا برتری ارزشمند سامورایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی با برتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت‌ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده اسنوکر کشورمان در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت و موفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت‌های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت با برتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت‌ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابت‌های مقدماتی کنار رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • شگفتی بزرگ جام: لغزش سامورایی‌ها در اولین گام
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد