Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان از بررسی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال و ورزش بانوان در کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد و گفت: در این نشست نمایندگان مجلس بر لزوم حمایت از هیات‌های ورزشی و ورزش همگانی تاکید کردند.

به گزارش مشرق، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان  امروز (سه‌شنبه ۲۰ مهر) بعد از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: یکی از تکیه‌گاه‌های ما در ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که تمامی اعضای آن دغدغه ورزش و جوانان را دارند؛ من حدود ۵۰ روز است که در جایگاه وزیر و ورزش جوانان قرار دارم و همواره کمیسیون فرهنگی یار و یاور ما بوده است و راهکارهای اجرایی را برای رفع مشکلات ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز اولین جلسه رسمی بود که به همراه برخی معاونین وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی حضور داشتم و مباحث ارزشمندی مطرح شد و من گزارش عملکرد مختصری در ۵۰ روز حضورم در این وزارتخانه را در دو حوزه جداگانه ورزش و همچنین جوانان بیان کردم. ضمن اینکه در موضوع ورزش قهرمانی و ورزش همگانی را هم مباحثی مطرح کردم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: نمایندگان مجلس در این نشست دغدغه‌های فرهنگی و ورزشی خود را بیان کردند و خواستار رفع مشکلات شدند و اظهارات نمایندگان تذکر و یادآوری برای من بود که قطعاً در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت؛ ‌ ضمن اینکه نمایندگان مجلس خواستار توجه بیشتر به ورزش بانوان و رسیدگی به مسائل اخلاقی و امنیتی باشگاه‌های ورزشی شدند. همچنین مباحثی هم درباره خصوصی‌سازی ورزش و نحوه خصوصی‌سازی و واگذاری باشگاه‌های دولتی مانند باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و یا هزینه‌های ورزشی و پرهیز از گران شدن این هزینه‌ها و تقویت و حمایت از هیأت‌های ورزشی از جمله مهم‌ترین محورهای این نشست بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس وزیر ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش کمیسیون فرهنگی ورزش و جوانان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال استادیوم آزادی را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کرده‌اند و این در حالی است که استادیوم محل میزبانی سرخابی‌ها با مشکلات متعددی برای مجوز حرفه‌ای مواجه بود.

با این حال اسبقیان، معاون قهرمانی وزیر ورزش در این مورد خیال هواداران را راحت کرده است: آنچه را که برای صدور مجوز حرفه‌ای در استادیوم مورد نیاز است، توسط شخص آقای وزیر ورزش به صورت جدی دنبال می‌شود. کار انجام می‌شود و مشکل خاصی نیست.

البته فصل گذشته پرسپولیس باوجود این شرایط ورزشگاه آزادی توانست مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کند و اکنون نیز به نظر می‌رسد اگر مسئله مالکیت حل شود، سایر موارد از سوی ای اف سی قابل چشم‌پوشی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی