Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت:نمایندگان در جلسه فراکسیون اتفاق نظر داشتند، که نظام رتبه بندی باید برای همه فرهنگیان اعم از کادر آموزشی و اداری اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر تشکیل جلسه فراکسیون فرهنگیان با حضور دکتر کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: این جلسه به منظور هماهنگی نمایندگان مردم با وزارت آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گزارش شروع سال تحصیلی و تمهیدات وزارت آموزش و پرورش و تبادل نظر برای همکاری مجلس و دولت برای تعلیم وتربیت پویای دانش آموزان از موارد مورد تاکید در این نشست بود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان گفت: نکته مورد تاکید نمایندگان مردم در شروع سال تحصیلی سلامت فرهنگیان و دانش آموزان به عنوان اصلی ترین اولویت و ارائه آموزش ها با عنایت به صلاح آموزشی و پرورشی دانش آموزان با در نظر گرفتن شرایط شیوع بیماری کرونا بود.

حاجی بابایی گفت: اجرای دقیق و کامل نظام رتبه بندی معلمان براساس سند تحول بنیادین و نقشه مهندسی علمی کشور، اجرای کامل بند" حقوق مزایای فرهنگیان نباید کمتر از 80 درصد اعضای هیات علمی دانشگاهها که از نظر مدرک دانشگاهی و سابقه و سایر مولفه ها هم تراز هستند" مورد توافق نمایندگان مردم و وزارت آموزش وپرورش قرار گرفت.

وی تاکید کرد: نمایندگان مردم در این جلسه اتفاق نظر داشتند، که نظام رتبه بندی باید برای همه فرهنگیان اعم از کادر آموزشی و اداری اجرایی شود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در ادامه افزود: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز از جمله مواردی است، که همواره مورد تاکید بوده است، مجلس از تمام ظرفیت ها برای پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت فرهنگیان حمایت می کند.

وی تاکید کرد: در این نشست نیز با بررسی علل عدم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1399، مقرر شد این موضوع در اولویت برنامه های وزارت آموزش وپرورش قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پاداش پایان خدمت فرهنگیان حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس رئیس فراکسیون فرهنگیان پاداش پایان خدمت نمایندگان مردم وزارت آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های کلان سازمان نظام پزشکی و وزارت آموزش و پرورش بر اساس بند ۱ اصل ۱۱۰ قانون اساسی و بند اول سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و بر ارائه خدمات آموزشی پژوهشی، بهداشت، درمان، دارویی و توانبخشی، مبتنی بر اصول ارزش‌های اساسی - اسلامی و نهادینه سازی آن در جامعه تاکید دارد.

از جمله زمینه‌های همکاری سازمان نظام پزشکی کشور استفاده از ظرفیت اعضای سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور و معرفی اساتید برتر جامعه پزشکی به وزارت آموزش و پرورش جهت همکاری برای تولید محتوای علمی با محوریت آموزش و ارتقای سلامت جامعه است.

در همین حال، موارد همکاری وزارت آموزش و پرورش نیز استفاده از ظرفیت اساتید جامعه پزشکی با معرفی معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی به منظور تهیه برنامه‌های آموزشی سلامت محور برای دانش آموزان و آموزگاران است.

کد خبر 6081773 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش