Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب عزیزی خادم آن قدر این خوبان عالم و مقربین درگاه الهی و … را تکرار کرد که بالاخره یک خبرنگار به خودش اجازه داد به او نزدیک شود و بپرسد آیا شما با امیر اسکندری ارتباط دارید؟

به گزارش طرفداری، سیستم حاکم بر فدراسیون فوتبال که نشات گرفته از تفکر شهاب عزیزی خادم و حمیدرضا مهرعلی است، به حدی پیروزی های تیم ملی را به خوبان عالم ربط دادن که ابتدا در محافل فوتبالی این زمزمه ها شنیده شد که منظور از خوبان عالم همان امیر اسکندری است که بعضی ها او را به عنوان پشتیبان معنوی تیم ملی جا زده اند و سپس بحث به رسانه ها کشیده شد و تیترهای «خوبان عالم خواب بودند، فوتسال باخت» و «خداداد عزیزی: اجی مجی لاترجی، فرجی!» فضای مجازی را پر کرد تا این که امروز خبرنگاری به شهاب عزیزی خادم نزدیک شد و از او پرسید؛ آیا شما با امیر اسکندری ارتباط دارید؟ پشتیبان معنوی؟ صاحب انرژی؟ رمال؟

این خبرنگار، فرد موردنظرش که گفته می شود از دوستان مشترک او و مهرعلی است را رمال نامید اما نزدیکان مسئولان فدراسیون فوتبال اصلا چنین اسمی روی این شخص نمی گذارند و همان طور که یک مدیرعامل لیگ برتری که حالا خانه نشین شده و دو سرمربی لیگ برتری که این روزها هر دو بی تیم هستند، درباره اسکندری می گویند او انرژی های خاصی دارد، آنها هم این فرد را پشتیبان معنوی دوستانش می نامند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند معلوم نیست اگر این شخص واقعا انرژی خاص دارد و پشتیبان است، چرا آنها که روزی از انرژی های خاص طرف استفاده می کردند الان بدون استثنا، بلا استفاده شده اند؟ مگر این که قبول کنیم اگر واقعا سحر و جادویی در کار باشد، سحر و جادو به خود فرد برمی گردد و دامنش را می گیرد و روزگارش را سیاه و زندگی اش را تباه می کند!

البته نه حمید مهرعلی و نه شهاب عزیزی خادم تا به حال حضور این فرد در فوتبال را به صورت علنی تایید یا تکذیب نکرده اند و معلوم نیست اگر در یک برنامه تلویزیونی یا یک کنفرانس خبری با سوالی مشابه همین پرسش خبرنگار ورزشی مواجه شوند، چه خواهند گفت؟ آیا باز هم سکوت می کنند یا جواب دیگری می دهند اما خیلی ها معتقدند کسانی که با این فرد ارتباط دارند، اجازه ندارند این ارتباط را کتمان کنند!

به هرحال در روزی که با پرسش محمد زارعی، خبرنگار ورزشی از شهاب عزیزی خادم، نگاه خیلی ها به این سمت رفت که آیا منظور رییس فدراسیون فوتبال از خوبان عالم و مقربین درگاه الهی یک شخص است، بازیکنی که داخل میدان ما را از شکست نجات داد، علیرضا جهانبخش بود. فوتبال را هم همه در دنیا داخل زمین بازی می کنند و در هزاره سوم کسی برای موفقیت در فوتبال سراغ بیرون زمین نمی رود. این شما و این خوبان عالم!

برای ما خوبان عالم، همین علیرضا جهانبخش و همبازیانش هستند، همین ها که بعد از سه پیروزی متوالی، وقتی در خانه خودی از حریف عقب افتادند، روحیه خود را نباختند و با تلاش دو چندان و انرژی بیشتر صدر جدول را برای خود حفظکردند.

علیرضا جهانبخش که حالا برای ما تبدیل به یک کاپیتان جهانی شده، باز هم در یک بازی بزرگ، به داد تیم ملی رسید.

کاپیتان جهان، بعد از زدن گل های باارزش مقابل سوریه و عراق، این بار هم دروازه کره جنوبی را باز کرد. به گل دیدنی جهانبخش نگاه کنید.

البته بخش عمده ای از اعتبار این گل متعلق به سردار آزمون است که توپ را تعقیب کرد و وقتی دید دروازه بان کره جنوبی در محاسبه خود دچار اشتباه شده بی معطلی توپ را دور از شلوغی محوطه شش قدم، برای همبازی اش فرستاد تا جهانبخش دروازه کره جنوبی را با یک ضربه سر دقیق و حساب شده باز کند.

خوبان عالم همین بچه ها هستند، همین وحید امیری دونده، سعید عزت اللهی جنگنده، مهدی طارمی که حالا واقعا کلاس جهانی پیدا کرده و تمام بازیکنان تیم ملی که به وجودشان افتخار می کنیم. ما با این بچه ها برای رسیدن به موفقیت به «رمال و حمال» نیاز نداریم…

پرداختن بیش از حد به موضوع های جانبی ارزش تلاش این بچه ها را پایین می آورد. جادو کدام است؟ این بچه ها خودشان یک پا جادوگرند. مگر کاری که طارمی با توپ و یار مستقیم خود می کند، چیزی از جادو کم دارد؟  ما می خواهیم با جادوی فوتبالی این ستاره ها، از بازی تیم ملی مان لذت ببریم.

 

حتما بخوانید و ببینید:

سکوت عزیزی خادم برابر سوال یک خبرنگار؛ شما با امیر اسکندری ارتباط دارید؟

علیرضا جهانبخش؛ جهان با من برقص!

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهاب عزیزی خادم علیرضا جهانبخش امیر اسکندری خوبان عالم تیم ملی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش

علیرضا جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد.

طرفداری | یاران علیرضا جهانبخش قهرمان جام حذفی فوتبال هلند شدند.

دیدار فینال جام حذفی فوتبال هلند امشب (یکشنبه) میان تیم‌های فاینورد و نایمخن برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر و قهرمانی فاینورد به پایان رسید.

ایگور پایکسائو در دقیقه 59 گل قهرمانی فاینورد را وارد دروازه نایمخن کرد. فاینورد از دقیقه 72 این مسابقه با اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره شد. همچنین دقایقی از این بازی به دلیل آتش‌‌سوزی و به راه افتادن دود در ورزشگاه متوقف شد.

علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی فاینورد از دقیقه 87 بازی برابر نایمخن وارد میدان شد و تیمش را همراهی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • فاینورد با جهانبخش قهرمان جام حذفی هلند شد