Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:35:21 GMT

دانمارک دومین مسافر جام جهانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۹۸۶۷

تیم ملی دانمارک بعد از آلمان به دومین تیمی تبدیل شد که صعود خود به جام جهانی را قطعی می کند.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال دانمارک موفق شد با کسب هشتمین پیروزی متوالی خود در گروه F مقدماتی جام جهانی در اروپا، بعد از آلمان به دومین کشوری تبدیل شود که صعود خود را به جام جهانی قطعی می کند.

 

دانمارک امشب با یک گل از سد میهمان خود اتریش گذشت و 24 امتیازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایین تر از این تیم، اسکاتلند حضور دارد که با 17 امتیاز شانسی برای رسیدن به صدر ندارد چرا که در صورت باخت دانمارک در هر دو بازی و پیروزی اتریش در دو بازی باقی مانده، بازهم یک امتیاز فاصله بین دو تیم باقی خواهد ماند.

 

 

 

دانمارک امشب در ورزشگاه پارکن کپنهاگن مقابل اتریش قرار گرفت و با تک گل دقیقه 53 یواکیم مهله، مدافع جوان خود توانست این تیم را شکست دهد. بعد از سوت پایان بازی، دانمارکی ها جشن صعود زودهنگام خود را با هوادارانشان برگزار کردند.

 

این برای دومین بار پس از جام های جهانی 1998 و 2002 است که تیم ملی دانمارک موفق می شود طی دو دوره متوالی جواز حضور در جام جهانی را کسب کند. به این ترتیب بعد از قطر (میزبان) و آلمان تکلیف سومین تیم حاضر در جام جهانی 2022 هم مشخص شد.

 

گفتی است که دانمارک برای رقم زدن این موفقیت بزرگ ضمن کسب 8 پیروزی در 8 بازی، 27 گل هم وارد دروازه حریفان کرده و هیچ گلی هم دریافت نکرده است.

 

 

 

 

جام جهانی 2022 قطر تیم ملی دانمارک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2022 قطر تیم ملی دانمارک جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حسن زیودار به خبرنگار ما گفت: در ۱۲ ماهه پارسال، ۳۸۲ هزار و ۱۶۴ مسافر در راه آهن زاگرس جابه جا شدند.

وی افزود: جابه جایی این تعداد مسافر به وسیله ۵ هزار و ۶۱۱ رام قطار انجام شده است.

زیودار درخصوص نفر کیلومتر ثبت شده در این سال ۱۴۰۲ می‌گوید: در این مدت ۷۳ میلیون و ۳۷۵ هزار نفر کیلومتر ثبت شده است.

راه‌آهن زاگرس یکی از نواحی بیست و یک گانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است که اداره راه آهن زاگرس، مأموریت بهره‌برداری از شبکه و تجهیزات آن به منظور ارائه خدمات حمل و نقل بار در شبکه ریلی و همچنین حفاظت از حریم خطوط و ایستگاه‌های حوزه استحفاظی شوشتر و هفت تپه تا تنگ هفت استان لرستان به طول ۲۲۵ کیلومتر و با محوریت ایستگاه تشکیلاتی اندیمشک را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه/حمله گسترده پهپادی اوکراین به بلگورود روسیه
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی