Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان جعفرزاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هشترود در زمینه واکسیناسیون دانش‌آموزان در سطح آذربایجان‌شرقی پیشتاز بوده و تزریق واکسن کرونا به این قشر که تعداد آنان پنج هزار و ۶۱۹ نفر اعلام شده است، همچنان با جدیت ادامه دارد.

وی با دعوت از والدین دانش‌آموزان به مشارکت بیش از پیش در زمینه واکسیناسیون کرونا، اظهار داشت: افرادی که هنوز برای دریافت نوبت اول واکسن مراجعه نکرده‌اند، جهت رسیدن جامعه به ایمنی کافی باید هرچه سریع‌تر به مراکز و خانه‌های بهداشتی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه بهداشت و درمان هشترود ادامه داد: تاکنون ۸۹ درصد جمعیت هدف شهری و روستایی، نوبت اول و ۴۲ درصد نیز هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: تا روز ۱۸ مهرماه از مجموع ۲۹ هزار و ۲۶۴ نفر ساکن در روستاهای هشترود و نظرکهریزی، ۸۹.۱۶ درصد دز اول و ۴۳.۷۰ درصد هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: از ۱۹ هزار و ۱۷ نفر ساکن در شهرهای هشترود و نظرکهریزی نیز ۸۸.۴۸ درصد فقط دز اول و ۴۰.۳۱ درصد هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا تاکنون چندین پیک کرونا با فراز و فرودها و تلفات بسیار طی شده و به باور بسیاری از کارشناسان پنجمین پیک آن بسیار سهمگین بوده است؛ از این رو با واکسینه‌کردن بخش قابل توجهی از جامعه، می‌توان کنترل بیماری و حتی برداشتن گام‌به‌گام محدودیت‌ها را انتظار داشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا هشترود طرح واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون مراغه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هشترود طرح واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا هشترود طرح واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون مراغه دریافت کرده اند واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛ باهدف ارائه طرح‌های کاربردی و برگزیده خاتمه یافته فصل زمستان در شورای پژوهشی دانشگاه، نشست فصلی ترجمان دانش با حضور محققان و اعضای هیات علمی در سالن جلسه‌های معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه برگزار شد.


طراحی و ساخت جلیقه کاهنده استرس حرارتی در حین کار، بررسی تاثیر همزمان همه گیری کرونا و آلاینده‌های هوا بر بیماری‌های تنفسی و قلبی، اثر ان-استیل سیستئین بر وضعیت متابولیک، نیتریک اکساید، بیومارکر‌های استرس اکسیداتیو، افسردگی و اضطراب در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس و بررسی دانش، نگرش، و عملکرد نسبت به کرونا ویروس جدید (کووید-۱۹) در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ شهرستان ایذه، عناوین طرح‌های ارائه شده در این نشست بود.


دکتر آرش سلحشوری، استادیار آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، دکتر سیداحمد حسینی، استاد بیوشیمی بالینی، دکتر بهزاد فولادی دهقی، استاد مهندسی بهداشت حرفه‌ای و دکتر محمدجواد محمدی، استادیار مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ارائه دهندگان این طرح‌های تحقیقاتی بودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • انجام بیش از ۲۲۰ میلیون نوبت واکسیناسیون طیور در خوزستان
  • انجام ۹۰۰ هزار نوبت واکسیناسیون رایگان دام‌ در رامهرمز
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید