Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بازی ایران و کره جنوبی در شرایطی به پایان رسید که در دقیقه ۳۷ نیمه اول مهدی طارمی توسط کیم مین جائه مدافع حریف سرنگون شد که البته داور عمانی پنالتی نگرفت.

این در حالی است که دقایقی پیش از این اتفاق، برخورد مشابه سردار آزمون با بازیکن کره جنوبی در گوشه زمین پنالتی گرفته شد اما داور از این صحنه گذشت که البته اگر VAR آنلاین بود، احتمالا کمک داور ویدیویی در این صحنه مداخله می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ساعتی پس از پایان بازی و در اتاق وی ای آر ورزشگاه آزادی این صحنه مورد بازبینی قرار گرفت که موعود بنیادی فر و محمدرضا اکبریان به همراه لوییز کارشناس شرکت بلژیکی این صحنه را بررسی کردند.

همچنین کارشناسان داوری نیز در این باره اظهار نظر کرده‌اند که آنها را در زیر می‌خوانید:

رسول فروغی: مدافع شماره چهار تیم کره، در داخل محوطه جریمه روی بازیکن شماره ۹ ایران مرتکب خطا شد و پنالتی است.

معصومه شکوری (ناظر داوری AFC): بازیکن قرمز، بازیکن سفید را می‌زند و هدفی برای بازی با توپ نداشت و فقط سمت مهاجم رفت که خطا کند. خطا داخل محوطه جریمه پس پنالتی است.

داوود رفعتی: داور می‌توانست پنالتی بگیرد چون بازیکن کره جنوبی در لحظه تنه، پهلوی مهدی طارمی را زد که این تنه به تنه محسوب نمی‌شود.

نوید مظفری: من عملکرد داور را مثبت تلقی نمی‌کنم چون یک پنالتی نگرفت که این جزو نکات تاثیرگذار است. در این صحنه بدون این که توپ در جریان باشد، مدافع کره جنوبی خطا کرد و طارمی را سرنگون کرد که باید پنالتی گرفته می‌شد.

نوذر رودنیل: این صحنه صددرصد پنالتی بود و شکی در این باره نداریم. مدافع کره جنوبی چنان طارمی را هل داد که با هر نگاهی این توپ پنالتی بود.

نادر جعفری:  در دقیقه ۳۵ خطایی که روی مهدی طارمی در محوطه جریمه انجام شد، به تشخیص داور خطا نبود ولی مشابه همین صحنه در دقیقه ۲۹ توسط سردار آزمون رخ داد که داور خطا اعلام کرد. این دو صحنه را مقایسه کنید تا عدم یکنواختی قضاوت داور مشخص شود.

حیدر سلیمانی: یک مورد زمانی که سردار در کنار خط طولی زمین به بازیکن حریف تنه زد و داور بلافاصله خطا اعلام کرد. دقیقا همین صحنه مشابه در محوطه جریمه کره اتفاق افتاد و مدافع کره با دست و بازوی خودش ضربه‌ای به مهدی طارمی زد که داور اعتقادی به خطا نداشت. به نظر من یک پنالتی در نیمه اول برای ایران گرفته نشد.

حسین عسگری: در این صحنه برخورد وجود داشت اما به نظر من پنالتی نبود و داور تصمیم درستی گرفت.

علی خسروی: در این صحنه بازیکن حریف کاملا مهدی طارمی را درون محوطه جریمه زد و اگر از سیستم VAR استفاده می‌شد، به طور حتم خطای روی طارمی اعلام می‌شد چرا که آن خطا محرز بود اما این صحنه از چشم داور دور ماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه محوطه جریمه مهدی طارمی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب

به گزارش همشهری آنلاین الهلال عربستان شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

الهلال که برای صعود به این مرحله و در مرحله یک هشتم نهایی از سد سپاهان گذشته بود، با شکست در بازی امشب، با زخم زبانی از سوی مدافع اصفهانی ها روبرو شد جایی که سیاوش یزدانی حرکت جنجالی خود در کینگدام آرنا را به آنها یادآوری کرد.

در بازی برگشت و در شرایطی که سپاهان با یک گل از الهلال پیش بود، یزدانی به علت خطا به روی مالکوم، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. او هنگام ترک زمین، با دستانش نتیجه یک بر صفر بازی را به تماشاگران الهلال نشان داد اما در نهایت میزبان موفق شد با حساب سه بر یک برنده از زمین خارج شود.

پس از آن بازی بود که هواداران الهلال با هجوم به صفحه شخصی یزدانی، نتیجه مسابقه و شکست 6 بر 2 سپاهان (در مجموع دو بازی رفت و برگشت) را به مدافع سابق استقلال یادآوری کردند و آخرین پست او با کامنت های پرتعداد هواداران تیم عربستانی مواجه شد.

حالا و پس از شکست الهلال، یزدانی برای تلافی این موضوع، زیر پست اعلام نتیجه پایانی دیدار الهلال و العین حرکت جنجالی خود و نشان دادن نتیجه 1-0 را کامنت کرده است تا ضمن اینکه نمکی بر زخم هواداران تیم عربستانی بریزد، حذف و ناکامی آنها از رسیدن به بازی فینال را بخاطر یک گل را به آنها یادآوری کند.

این اتفاق با واکنش تند هواداران عربستانی مواجه شده است.

کد خبر 846815 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید