Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر روزهای بیست و دوم تا بیست و چهارم مهرماه و سومین دوره مسابقات آزاد تکواندوی آسیا روزهای ۲۵ تا ۲۸ مهرماه در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات جام فجر در گروه زنان یک روزه و در گروه مردان دو روزه خواهد بود و رقابت‌های آزاد آسیا نیز در بخش زنان دو روز و در بخش مردان نیز دو روز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه تصریح کرد: برای اولین بار از کرمانشاه در رده بزرگسالان و در بخش آقایان و بانوان تکواندوکار اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: سرپرستی تیم کرمانشاه را استاد جواد خاوری از مربیان باسابقه تیم ملی و همین طور مربی تیم ملی وحیدناصری خواهد بود، مربی بانوان نیز لیلا خزایی است.

 همتی در پایان، افزود: حضور کوثر اساسه در معیت تیم ملی از استان کرمانشاه برای هیأت تکواندوی استان بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم که در مسابقات آزاد و همین‌طور آسیا بتوانیم عناوینی را به دست آوریم در مسابقات آسیایی و جام  فجر به هرکدام از دارندگان رتبه های اول تا سوم  امتیاز ۱۰ ، ۶ و ۳.۳  خواهند داد  که در راستای افزایش رنکینگ المپیک به آنان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز کرمانشاه ورزشی رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه مهدی همتی مسابقات آزاد تکواندوی آسیا جام فجر مهر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴