Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جابر معظم‌نژاد صبح چهارشنبه در جریان بازدید از عملیات روکش آسفالت محور اردبیل - سرچم گفت: در ۶ ماه گذشته ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان با تلاش راهداران اجرا شده است.

وی از انجام عملیات روکش آسفالت ۱۲۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل نیز خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تاکنون توسط تلاش راهداران ۸۵ هزار مترمربع از راه‌های مواصلاتی استان اردبیل نیز لکه‌گیری شده است

رئیس اداره نگهداری راه‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۸ هزار مترمکعب ریزش‌برداری در جاده‌ها انجام شده است گفت: امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم ملی و استانی و حل مشکلات مربوط به تأمین قیر، شاهد تسریع در روند اجرایی پروژه‌های روکش آسفالت محورهای مواصلاتی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معظم‌نژاد به اقدامات اخیر راهداران در جهت بهینه سازی و رفع مشکلات در جاده‌های استان نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال‌جاری بیش از ۸۵۰ دستگاه پل و ابنیه فنی تنقیه لایروبی و تعمیر شده و ۱۲ هزار و ۵۷۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه نیز بازسازی و اصلاح شده است.

کد خبر 5326469

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت راهداری اردبیل بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا هفته ناجا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان نیروی انتظامی شیوع کرونا هفته نیروی انتظامی عکس استانها ایلام شیراز روکش آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

41 متر خانه در توکیو، نظرتان درباره این رویکرد ژاپنی چیست؟! (+تصاویر)

عصر ایران - خانه ای جمع و جور در شهر توکیو، ژاپن یک ویژگی جالب توجه دارد و آن تراس بزرگ فضای بازش است. این خانه توسط معمار ژاپنی تاکورو یاماموتو طراحی شده است و یک پاسیو بزرگ فضای باز را در اختیار ساکنان خود قرار می دهد.

خانه ای کوچک با تراسی بزرگ

این خانه که در حومه پر جمعیت توکیو قرار دارد، به نام "خانه کوچک با تراسی بزرگ" شناخته می شود و طی همکاری نزدیک با مالک ساخته شده است.

به منظور حفظ حریم خصوصی، این خانه هیچ پنجره ای رو به خیابان ندارد. در عوض پنجره های بزرگ در طبقه بالا رو به قسمت تراس قرار دارند. بر همین اساس نه تنها حریم خصوصی ساکنان در داخل خانه حفظ می شود، بلکه امکان انجام فعالیت های مختلف در فضای باز نیز فراهم می شود.

این ملک شامل سه طبقه اصلی است. در سطح همکف، سقف یک گاراژ سرپوشیده توسط کف تراس شکل می گیرد و اتاق خواب دوم و حمام نیز در این طبقه قرار دارند. راه پله به سمت بالا به فضاهای نشیمن و آشپزخانه منتهی می شود که به سمت پاسیو فضای باز قرار دارند. این جایی است که ساکنان خانه می توانند زمانی را در فضای باز سپری کنند، یوگا انجام دهند و از گیاهان خود مراقبت کنند. پنجره های بزرگ امکان ورود نور طبیعی فراوان را فراهم می کنند.

اتاق خواب اصلی با یک فضای مطالعه کوچک در بالاترین طبقه قرار دارد که از پنجره های جمع شونده بزرگ برخوردار است. برای به حداکثر رساندن نور روز و چشم انداز، تراس تا حد امکان گسترده شده است که کاهش مساحت طبقات را به همراه داشته است. از این رو، فضاهای ذخیره سازی بین طبقات اول و دوم در نظر گرفته شده اند.

اطلاعات پروژه:

مکان: ادوگاوا وارد، توکیو، ژاپن

کاربری: مسکونی

مساحت سایت: 70.13 متر مربع

مساحت ساختمان: 41.91 متر مربع

مساحت کلی طبقات: 74.63 متر مربع

معمار: تاکورو یاماموتو

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا حاضرید در این جعبه شیشه ای زندگی کنید؟! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود
  • آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • رفع تصرف ۲۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان
  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • انجام بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد
  • آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن
  • 41 متر خانه در توکیو، نظرتان درباره این رویکرد ژاپنی چیست؟! (+تصاویر)
  • پایش ۵ هزار و ۲۸۰ کیلومتر مربع از اراضی لرستان