Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:32:55 GMT

پرسپولیس بدون مصدوم آماده جدال با الهلال

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۱۸۶۳

پرسپولیس بدون مصدوم آماده جدال با الهلال

پزشک پرسپولیس در آستانه سفر این تیم به عربستان برای جدال با الهلال درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"،  علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس برای تقابل با الهلال عربستان توضیحات کوتاهی به اصحاب رسانه حاضر در فرودگاه مهرآباد داد: خوشبختانه مصدومی نداریم و آماده این بازی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعا کنید که دست پر از عربستان برگردیم.

 

پیش از این کمال کامیابی نیا به دلیل مصدومیت دیدار با استقلال تاجیکستان را از دست داده بود و هافبک دفاعی سرخپوشان بعد از انجام مراحل درمانی در امارات، به تمرینات گروهی این تیم طی هفته‌های اخیر اضافه شد و به نظر می رسد در رقابت برای حضور در ترکیب باشد. 

 

علی شجاعی نیز علیرغم انجام عمل جراحی روی کتف خود در سفر به عربستان با نظر یحیی گل محمدی تیم را همراهی خواهد و البته بعید است شرایط حضور در این بازی را داشته باشد. 

 

مهدی مهدی خانی مهاجم پرسپولیس نیز بعد از شکستگی ساعد دست پیش از جدال با استقلال تاجیکستان که منجر به عمل جراحی شد، در این سفر تیم را همراهی نخواهد کرد.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در این نامه آمده است: با احترام به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس