Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۵۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۵۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وگردش»، «وشمال» و «ثقزوی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک گردشگری ۴۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقاضا نیز در صفوف خرید «فسرب»، «غگیلا» و «خنصیر» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۵میلیارد تومان (۸۵درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۷۰میلیارد تومان (۴۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در چهار نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت سرمایه‌گذاری چشم انداز توسعه شمال با نماد (وشمال) به ۴.۵درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۶۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با تقاضای فروش هفت میلیارد تومانی همراه است.

 برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۱۹ مهرماه) دهقان دهنوی بورس را شوکه کرد بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس (۱۹ مهر)/ ادامه خروج پول حقیقی با وجود رشد اندک شاخص کل سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش در بورس امروز / کاهش چشمگیر تقاضا در چهارمین روز هفته گلایه بورسی‌ ها از دولت چیست؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بورس در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳/ یکه‌تازی تک سهم‌ها در این هفته

یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته پایانی فروردین‌ماه را متعادل دانست و تک سهم‌های بازار را به عنوان پیشتازان این هفته بورس معرفی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «احمد اشتیاقی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته پایانی فروردین ماه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که بازار سهام در این هفته به دلیل شرایط سیاسی روزهای اخیر و همچنین ظرفیت‌های بالقوه آن برای رشد، روند متعادلی را تجربه خواهد کرد.


این کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به این سوال که این شرایط تعادلی مثبت  است یا منفی، گفت: در حال حاضر نمی‌توان سمت و سویی قطعی را برای این امر عنوان کرد، زیرا این امکان وجود دارد که عدد شاخص کل در این هفته با تغییر منفی ۵ هزار و یا حتی مثبت ۵ هزار همراه شود.


وی تصریح کرد: نکته مسلمی که اکنون در بازار وجود دارد این است که در این ایام پول جدیدی به بازار تزریق نمی‌شود و با توجه به این که اکنون سهام شرکت‌ها در وضعیت ارزنده‌ای قرار دارد، فروشنده چندانی هم در سطح بازار حضور ندارد.


اشتیاقی در پایان پیرامون نماد‌های پیشتاز این هفته بازار سهام هم گفت: انتظار می‌رود که در این هفته تک سهم‌های بازار به ویژه گروه‌های ساختمانی از بازدهی خوبی را در مقایسه با سایر نماد‌ها تجربه کنند.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار سرمایه ، بازار سهام ، بورس ، گروه بورسی ، تک سهم ، احمد اشتیاقی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T8m

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • جو مثبت در بازار سهام؛ حدود ۵۰۰ نماد بورسی صف خرید شدند
  • پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • گزارش بورس امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • ریزش سنگین شاخص کل بورس +نقشه
  • ریزش سنگین ۲۶ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • پیش‌بینی بورس در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳/ یکه‌تازی تک سهم‌ها در این هفته
  • وضعیت قرمز؛ ریزش سنگین ۲۶ هزار واحدی شاخص کل بورس