Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:57:08 GMT

«در غم» به یاد محمدرضا لطفی شنیدنی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۲۰۵۱

«در غم» به یاد محمدرضا لطفی شنیدنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، «در غم» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشرشده در بازار موسیقی است که با هنرمندی آرش غفاری نوازنده تار و فرید مظفر زاده نوازنده تمبک به یاد مرحوم محمدرضا لطفی نوازنده فقید موسیقی ایرانی در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

آرش غفاری درباره انگیزه‌های خود برای انتشار این آلبوم نوشته است:

«آواز دشتی این کار با خواندن این شعر در ذهنم شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خانه غم بودن از همت دون باشد، واندر دل دون همت اسرار تو چون باشد / بر هر چه همی لرزی می‌دان که همان ارزی، زین روی دل عاشق از عرش فزون باشد

با رفتن استاد محمدرضا لطفی بخشی از وجودم در غم ماند. این اثر ناچیز را با عشق و احترام پیشکش می‌کنم به تمام استادان بزرگواری که آثار و نگاهشان همواره راهگشا و روشنایی بخش زندگی انسان بوده است.

آرش غفاری از جمله هنرمندان فعال حوزه موسیقی ایرانی که فراگیری نوازندگی ساز تار را با محمدرضا ابراهیمی آغاز کرد و در ادامه از داریوش طلایی و محمدرضا لطفی در کارگاه‌های آموزشی خود بهره مند شد.

همکاری با گروه‌های «بازسازی» و «همنوازان شیدا» به سرپرستی محمدرضا لطفی، همکاری در آلبوم «سایه جان» و «هنرگام زمان» به آهنگسازی و سرپرستی محمدرضا لطفی، اجرا در کنسرت‌های «شب ساز ایرانی»، اجرا در کنسرت دو نوازی تار و تمبک به همراه فرید مظفرزده، اجرای کنسرت «خروش خموش» به هماره سینا دانش و کیوان طاهری از جمله فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی است.

کد خبر 5326393 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی آلبوم موسیقی محمدرضا لطفی فیلم سینمایی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان تئاتر ایران سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان برنامه تلویزیونی پیمان جبلی عزت الله مهرآوران جشنواره فیلم کوتاه تهران سازمان صداوسیما اصغر کفشچیان مقدم سریال ایرانی محمد خزاعی محمدرضا لطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ شنیدنی از علی انصاریان به سبک حبیب

علی انصاریان فوتبالیست مشهور و بازیگر سینما و تلویزیون است که ۱۵ بهمن ۹۹ دارفانی را وداع گفت. این هنرمند در زمان حیات در فیلم و سریال‌های زیادی بازی کرد و در خاطر مخاطبان مانده است. ویدیویی از خوانندگی علی انصاریان در فضای مجازی منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • مدیریت سازگار عید و عزا در جامعه ایرانی/ جوادی یگانه، جامعه شناس: «دستکاری» جامعه نه به این سادگی ممکن است و نه مطلوب/ حوزه اجتماع به خانواده و مسجد و هیات و نهادهای مدنی سپرده شود
  • افزایش ۱۵درصدی تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی قزوین
  • (ویدئو) آهنگ شنیدنی از علی انصاریان به سبک حبیب
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • حکایت شنیدنی بهلول و مرد عطار!
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • بارش ۳۴ میلیمتر باران در فتح آباد خضری