Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 113 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

 همچنین شاخص کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته به‌طور میانگین برروی عدد 104 قرار داشت و هوای تهران برای گروه‌های حساس آلوده بود.

تهران از ابتدای سال 2 روز هوای پاک،166  روز هوای قابل قبول، 37 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، پایتخت 15 روز هوای پاک، 147 روز هوای قابل قبول، 42 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و 2 روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

همچنین بیشترین دمای هوای پایتخت برای روز جاری 24 و کمترین دما 17 درجه سانتی‌گراد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز روز هوای ناسالم برای گروه های حساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا خرمشهر با شاخص ۱۲۵، ایستگاه‌های استانداری، حفاری و پست برق شماره سه در اهواز به ترتیب با ۱۴۳، ۱۳۷ و ۱۱۴، سوسنگرد ۱۳۵، ماهشهر ۱۴۰ و هندیجان ۱۳۱ میکرو گرم بر متر مکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.
همچنین ایستگاه نیوساید در شهر اهواز با شاخص ۱۵۲ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم و قرمز قرار دارد.
وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، ایذه، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، شوشتر، کارون و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تهرانی‌ها همچنان هوای مطلوب تنفس می‌کنند
  • هوای ۵ شهر اصفهان سالم است/ شاخص کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • هوای اصفهان و کاشان برای گروه‌های حساس ناسالم است
  • کیفیت هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم است