Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه اول تلویزیون روسیه، بورتنیکوف که ریاست کمیته ملی ضدتروریستی روسیه را نیز برعهده دارد، در نشست مجازی این کمیته تصریح کرد: در سه سال اخیر از ۲۹ حمله تروریستی در منطقه قفقاز روسیه پیشگیری شده است.  

وی افزود: در این مدت صدها نفر از تروریست ها و افراد همدست آنها توسط سازمان های امنیتی روسیه دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان امنیت فدرال روسیه معتقد است که مزدوران را از خارج از روسیه و با کمک شبکه های اجتماعی اجیر می کنند.  

به گفته بورتنیکوف، سازمان های تروریستی بین المللی به تلاش های برای بی ثبات کردن منطقه قفقاز ادامه می دهند و نمایندگان این سازمان ها برای اجیر کردن ساکنان محلی منطقه قفقاز روسیه تلاش می کنند.  

وی افزود: آنها در وهله اول برای اجیر کردن جوانان منطقه قفقاز تلاش می کنند و در اقدامات خود بویژه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

منطقه قفقاز روسیه که حوزه فدرال قفقاز شمالی معروف است در دهه ۹۰ میلادی بسیار بی ثبات بوده است و جمهوری چچن واقع در این منطقه شاهد دو جنگ خونین بود که هزاران نفر از نیروهای دولتی روسیه و نیز تروریست ها و شمار زیادی از ساکنان محلی و مقامات این منطقه در جریان جنگ کشته یا مجروح شدند.  

در سالهای اخیر نیز تروریست ها بارها برای بی ثبات کردن این منطقه تلاش کرده اند.  

برچسب‌ها روسیه تروریست قفقاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه تروریست قفقاز روسیه تروریست قفقاز منطقه قفقاز روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور از پیگیری این کانون برای به نتیجه رسیدن میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ مطابق ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی خبر داد.

محمد اسدی در گفتگو با «عصر خبر» افزود: تا کنون چند جلسه با مدیر عامل و معاونان سازمان تامین اجتماعی برگزار کرده ایم و امیدواریم در جلسات بعدی با همکاری و ملاک قرار گفتن قانون بتوانیم به توافقی رضایت بخش برای بازنشستگان برسیم.

وی با تاکید بر اجرای ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: مطابق این ماده قانونی خواسته ما افزایش مستمری ها به میزان افزایش هزینه های زندگی می باشد که مر قانون است.

گفتنی است حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش سازمان تامين اجتماعي هستند که حقوق خود را از این سازمان دریافت می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی / برای ثبت نام اقدام کنید واکنش تأمین اجتماعی به گلایه‌های مردم از صف‌های طولانی

دیگر خبرها

  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد