Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@16:12:28 GMT

وضعیت 3 ستاره مصدوم الهلال برای دیدار با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۲۶۴۶

سه ستاره مصدوم الهلال به نام های متئوس پریرا، سالم الدوسری و محمد البریک در تمرینات شب گذشته تیمشان حضور پیدا کردند و مشکلی برای دیدار با پرسپولیس ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، تنها 3 روز تا آغاز مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است. کاروان پرسپولیس امروز عازم عربستان می شود تا خود را برای جدال حساس برابر الهلال آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که در حضور تماشاگران سعودی برگزار خواهد شد.

 

در همین راستا، چند بازیکن الهلال پیش از این دچار مصدومیت شده بودند که وضعیت آنها برای دیدار با پرسپولیس نامشخص بود اما اکنون در فاصله 72 ساعت تا زمان برگزاری این مسابقه، به نظر می رسد آنها مشکلی برای تقابل با شاگردان یحیی گل محمدی نخواهند داشت.

 

باشگاه الهلال شب گذشته با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که سالم الدوسری، متئوس پریرا و محمد البریک سه بازیکن آسیب دیده این تیم توانسته اند در بخش اول تمرینات گروهی تیمشان حضور پیدا کنند.

 

در همین رابطه سعودی اسپورت به نقل از یک منبع موثق در باشگاه الهلال نوشت که این 3 بازیکن از بند مصدومیت رهایی یافته و می توانند تیمشان را در بازی 24 مهر مقابل پرسپولیس همراهی کنند.

 

 

 

عربستان پرسپولیس تهران الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان پرسپولیس تهران الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها بازیکن آبی پوش در صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس علاوه بر مهدی ترابی، حسین کنعانی و علیرضا بیرانوند که ملی‌پوشان ایرانی هستند، در این فیفادی سه بازیکن ملی‌پوش دیگر نیز داشت.

اوستون ارونوف ستاره ازبکستان، وحدت حنانوف مدافع تاجیکستان و گئورگی گولسیانی بازیکن گرجستان در این فیفادی تیم‌های ملی‌شان را همراهی می‌کردند.

پرسپولیس در این مدت اخبار ملی‌پوشان خارجی خود را نیز پوشش می‌داد و به مناسبت گل ارونوف به هنگ‌کنگ، تصویری از او در پیراهن تیم ملی ازبکستان را منتشر کرد که به تنها پست آبی رنگ این پیج تبدیل شد.

ازبکستان و هنگ‌کنگ دیگر هم‌گروه‌های ایران در این مرحله از انتخابی جام جهانی همزمان با دیدار ایران و ترکمنستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود ازبک‌ها تمام شد و ستاره پرسپولیس گل سوم تیم کشورش را زد.

کد خبر 840913 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • (عکس) صفحه پرسپولیس آبی شد
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • (عکس) تنها پست آبی پیج پرسپولیس!
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • تنها بازیکن آبی پوش در صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس + عکس
  • تنها پست آبی پیج پرسپولیس! (عکس)
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان