Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم در جنگ نابرابر مقابل الهلال به نتیجه خوبی برسیم.

به گزارش ایلنا،‌سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیمش و همچنین اتفاقاتی که در اردوی الهلال در خصوص وضعیت مصدومان و میزبانی‌شان شکل گرفته، اینطور صحبت‌‎هایش را آغاز کرد و گفت: طبعا در مرحله ای که هستیم تیم های بزرگ آسیا حضور دارند و ما یک فینال زودرس آسیا را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخت ترین قرعه ممکن به ما خورده ولی در زمانی که برای آماده سازی داشتیم تمرینات خوبی داشتیم و توانستیم از این فرصت استفاده کنیم. هر چند مشکلاتی مثل نبود بازیکنان تیم ملی را داشتیم که قطعا در هماهنگی مشکلاتی ایجاد خواهد کرد. اما اینقدر انگیزه داریم که برویم بازی خوبی انجام دهیم. از نظر امکانات و مسائل دیگر یک جنگ نابرابر است اما همیشه بازیکنان ایرانی استعداد و غیرت خودشان را در این مواقع نشان دادند و امیدوارم یک بازی خوب را شاهد باشیم.

یحیی گل محمدی درباره درخواست برای حضور دو بازیکن ملی پوش این تیم برای جدال تدارکاتی با سپاهان که از سوی فدراسیون و تیم ملی رد شد اینطور توضیح داد: ما درخواستی داشتیم که این بازیکنان در بازی قبلی حضور نداشتند و در بازی دیروز برابر کره جنوبی هم حضور نداشتند. ما این درخواست را در شرایطی داشتیم که حضور آنها می توانست برای تیم ملی هم مثمرثمر باشد و آنها را در شرایط مسابقه قرار دهد و برای ما هم مسلما خوب بود. بالاخره بازیکن وقتی در شرایط مسابقه قرار گیرد برای هر دو طرف خوب خواهد شد. این اتفاق نیفتاد و دلگیر هم نیستیم و همیشه اولویت ما تیم ملی بوده و امیدوارم تیم ملی موفق باشد. 

وی در واکنش به اینکه با موفقیت های چند وقت اخیر ورزش، آیا آنها قادر خواهند بود با عبور از الهلال این شادی و موفقیت را ادامه دهند گفت: انگیزه زیادی داریم و ضمن اینکه موفقیت کشتی آزاد و فرنگی هم یک شور و شعف خاصی به مردم داده و موفقیت های تیم ملی هم مهم و خوب بود. همه از این موفقیت ها خوشحال هستیم. دلخوشی مردم فوتبال و ورزش و این شادی های بزرگ می تواند به نشاط اجتماعی کمک کند. فکر می کنم این شرایط را تنها ورزشکاران می توانند برای مردم شکل دهند. ما هم بخش کوچکی از این ورزش هستیم و امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. 

 

سرمربی پرسپولیس درباره علمکرد تیم ملی در بازی با کره جنوبی و تساوی برابر حریف گفت: گرفتن امتیاز از کره به نظرم مهم بود با توجه به وضعیت جدول. خدا را شکر این اتفاق افتاد و از نظر نتیجه شرایط خوب است. همچنان در صدر جدول هستیم و در دقایقی می توانستیم با سود بردن از فرصت بازی را ببریم. به نظرم با مشکل چندانی برای حضور در جام جهانی مواجه نخواهیم شد و به نظرم باید برنامه ریزی اصلی ما باید جام جهانی و صعود از مرحله گروهی آن باشد.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس تهران لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ یحیی گل محمدی در آستانه هدایت تیم ملی امید!

یحیی گل محمدی از هدایت تیم ملی امید ایران استقبال کرده است

طرفداری | یحیی گل محمدی موافقت اولیه خود را مبنی بر هدایت تیم ملی امید اعلام کرده است.

مجید جلالی، ریس کمیته فنی فدراسیون فوتبال، خبر از موافقت یحیی گل‌محمدی، سرمربی مستعفی پرسپولیس، برای هدایت تیم ملی امید ایران داد.

جلالی در گفتگوی تلویزیونی خود گفت:

یحیی گل‌محمدی با هدایت تیم ملی امید موافقت کرده است. 

ما فقط با یک نفر صحبت کردیم و آن هم آقای گل محمدی بود

، موانعی برای حضور ایشان وجود دارد که در حال حل کردن آن هستیم. 

حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان شد. گل محمدی با کلیت موضوع هدایت تیم ملی امید مشکلی نداشت.
 

هنوز فدراسیون فوتبال به طور رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مقصد غافلگیرکننده یحیی گل‌ محمدی مشخص شد (فیلم)
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • فوری؛ یحیی گل محمدی در آستانه هدایت تیم ملی امید!
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • سال اولین ها
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • عکس| استوری خبرساز یحیی گل‌محمدی؛ وای بر ما!
  • (عکس) استوری خبرساز یحیی گل‌محمدی؛ وای بر ما!