Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مکفا سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان با واکسن پاستور کووک خبر داد و گفت: از امروز چهارشنبه  ۲۱ مهر ۱۴۰۰ گروه‌های هدف ۱۲ تا ۱۷ سال برای دریافت این واکسن به پایگاه‌های تجمیعی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دانش آموزان عزیز برای تزریق واکسن پاستور کووک به پایگاه‌های تجمیعی علی ابن ابی طالب و دانشگاه آزاد اسلامی  شهرستان بهبهان مراجعه کنند، افزود: با توجه به تاثیر واکسیناسیون در کاهش شیوع ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، از اولیاء و دانش آموزان می‌خواهیم قبل از  شروع پیک بعدی ویروس، هر چه سریعتر نسبت به واکسینه نمودن فرزندان خود بر علیه این ویروس منحوس اقدام نمایند.

مکفا در پایان تصریح کرد: همکاری مردم و دانش آموزان در انجام واکسیناسیون، شهرستان را زودتر به وضعیت عادی می‌رساند.

پاستوکووک یک واکسن کووید-۱۹ است که با مشارکت موسسه فینلای کوبا (به اسپانیایی: Instituto Finlay de Vacunas) و انستیتو پاستور ایران ساخته شده  است. این واکسن شامل دو دُز و یک دز یادآور یا بوستر (Booster dose) است.

 شهرستان بهبهان  با پوشش بیش از ۸۰ درصدی واکسیناسیون کرونا رتبه نخست تزریق واکسن را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون تربیت بدنی و سلامت استان از آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دوره متوسطه اول و جشنواره ورزشی دوره دوم ابتدایی خبر داد.
فخرالدین اسدی گفت: این مسابقات تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.
وی از حضور بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز در رقابت‌ها خبر داد و گفت: مرحله کشوری این مسابقات در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است