Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مسئول vis کمیته ساحلی فدراسیون والیبال گفت: کشورهایی در والیبال ساحلی موفق هستند که علاوه بر نوار ساحلی خود در سایر شهرها که نوار ساحلی ندارند هم والیبال ساحلی را به راه انداخته‌اند.

مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی زیر ۱۴ سال پسران کشور و انتخابی تیم ملی که از روز یکشنبه، ۱۸ مهر ماه با حضور ۲۳ تیم در قالب ۸ گروه در رودپارک مشهد آغاز شده بود، روز گذشته با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های اصفهان، تهران ب و خوزستان نیز به مقام‌های دوم تا چهارم دست یافتند. خراسان رضوی نیز با ۲ تیم به عنوان میزبان و ۲ تیم با نام منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در این مسابقات حضور داشت.

نادر راهجردیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص هدف از برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور والیبال ساحلی در رده‌های سنی برای استعدادیابی تیم ملی و تیم‌های باشگاهی لیگ برتر برگزار می‌شود. مسابقات رده‌های سنی زیر ۱۴ و زیر ۱۶ سال با هدف استعدادیابی و انتخابی تیم ملی زیر ۱۷ سال برگزار می‌شود. تیم ملی زیر ۱۷ سال والیبال ساحلی، پاییز سال آینده قرار است در مسابقات آسیایی نوجوانان حضور پیدا کند.

وی افزود: مسابقات رده سنی زیر ۱۸، ۲۰ و ۲۲ سال با هدف استعدادیابی و انتخابی تیم‌های ملی زیر ۱۹ و زیر ۲۱ سال برگزار می‌شود که هر دو تیم تا یک ماه آینده به عنوان قهرمان آسیا در مسابقات قهرمانی جهان تایلند که در آذرماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

مسئول vis کمیته ساحلی فدراسیون والیبال تصریح کرد: مسابقات رده‌های سنی را با الگوبرداری از کشورهای اروپایی، یک سال پایین‌تر از تیم‌های ملی برگزار می‌کنیم. به عنوان مثال برای انتخابی تیم‌های ملی زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال، مسابقات زیر ۱۶ و زیر ۱۸ سال برگزار می‌کنیم تا یک سال زودتر بازیکنان را کشف کرده تا تحت نظر مربیان در اردو پرورش پیدا کنند.

راهجردیان در خصوص جایگاه والیبال ساحلی ایران در آسیا و جهان گفت: در ۱۰ سال گذشته دو بار قهرمانی آسیا و یک بار نایب‌قهرمانی آسیا را به دست آورده‌ایم. تاکنون در مسابقات رده‌های سنی نتوانسته بودیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم. به دلیل برگزاری مسابقات قهرمانی و لیگ برتر رده‌های سنی، توانستیم در سال جاری در مسابقات رده‌های سنی زیر ۱۹ و زیر ۲۱ سال با اختلاف قهرمانی آسیا را از آن خود کردیم. هدف‌گذاری ما کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا در تابستان سال آتی و کسب سهمیه برای المپیک پاریس است.

وی بیان کرد: مهمترین فاکتور استعدادیابی در والیبال ساحلی زیر ۱۴ سال، میانیگن قدی بازیکنان است. بازیکنانی که استانداردهای کمیته ساحلی فدراسیون والیبال را داشته باشند به تیم‌های ملی دعوت خواهندشد. متاسفانه خیلی از بازیکنان قد بلندی ندارند و در همین تورنمت، فقط هفت تا هشت بازیکن بالای ۱۸۰ سانتی‌متر داشتیم.

مسئول vis کمیته ساحلی فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: کشورهایی که در والیبال ساحلی موفق هستند، دارای نوار ساحلی هستند، اما کشورهای زیادی وجود دارند که همانند مشهد نوار ساحلی ندارند و با استفاده از ماسه، زمین ساحلی افتتاح کرده‌اند. هدف ما از سال گذشته در ایران استارت والیبال ساحلی در شهرهایی است که نوار ساحلی ندارند. از سال گذشته سعی داشتیم میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر را به شهرهایی بدهیم که نوار ساحلی ندارند و آن شهرها را هم فعال کرده تا از میان آنان هم استعدادیابی کنیم. اگر صرفا بخواهیم خود را به شهرهای ساحلی محدود کنیم، قطعا بازیکنان مستعد زیادی را از دست خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کمیته ساحلی فدراسیون والیبال مسابقات رده های سنی مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی نوار ساحلی برگزار می شود قهرمانی آسیا انتخابی تیم تیم های ملی تیم ملی ملی زیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از دو پروژه عمرانی در نوار ساحلی گفت: توسعه فضای سبز و تفریحی یکی از رویکردهای شورای ششم بوده و احداث پارک لیل، فاز ۲ باغ بهزاد، پارک ساحلی جفره از مهمترین اقدامات بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در راستای گسترش فضای سبز و تفریحی با رویکرد نوار ساحلی در بودجه سال گذشته ۲ پروژه فاز ۲ پارک مروارید پارک شغاب تا دانشجو در اراضی رها سازی شده در حریم ۶۰ متری دریا دیده شد و با برگزاری مناقصه این ۲ پروژه پیمانکاران آن تعیین و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

نیک روش تصریح کرد جهت احداث فاز ۲ پارک مروارید ۱۷ میلیارد تومان و پارک شغاب تا دانشجو ۲۱ میلیارد تومان دیده شده که در سال جاری شاهد بهره برداری از این ۲ پروژه خواهیم بود

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: احداث فاز یک بزرگترین پارک جنگلی استان بوشهر و پارک ۱۹ هکتاری فی مابین تنگک دوم و سوم از برنامه‌های سال جاری مدیریت شهری است که با انجام فراینده مناقصه و انتخاب پیمانکار آنها عملیات اجرایی این ۲ پروژه نیز شروع میمیک شود.

نیک روش گفت: با رویکردی که صورت گرفته انتظار داریم تا پایان دوره شورای ششم جهش خوبی در افزایش سرانه فضای سبز شهر بوشهر داشته باشیم.

کد خبر 6084641

دیگر خبرها

  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد
  • روایت میراسماعیلی از لغو اعزام جودوکاران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • معرفی کادر فنی تیم ملی دارت ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا